کد خبر : 1410023 | 31 فروردين 1396 ساعت 14:23 | 96.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از ناکامی بزرگ چمپیونزلیگ

ال کلاسیکو؛ بدهی بزرگ بارسا پاک خواهد شد؟

یوونتوس برای بارسا پاری سن ژرمن نبود؛ این را همه می دانستیم ولی چنین ادعایی زودتر از آنچه تصور می شد در نوکمپ به اثبات رسید؛ در همان دقایق اولیه!

ال کلاسیکو؛ بدهی بزرگ بارسا پاک خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، وقتی حریف ایتالیایی بدون محو شدن در ابهت ورزشگاه نوکمپ، وارد زمین شد و 5 دقیقه اول بازی، بارسا را در زمین خودش محبوس کرد. آن ابهتی که پاری سن ژرمن را اسیر خود کرد و باعث شد دو گل اول را خیلی سریع از بارسا دریافت کند، تاثیری روی یوونتوسی ها نداشت. همین، بدون شک نکته کلیدی بازی شب گذشته بود؛ عامل مهم در راه عدم تکرار معجزه دوم.

 

 

1194127

 

 

بارسلونا شب گذشته و در نوکمپ از لیگ قهرمانان کنار نرفت؛ بارسا در همان تورین حذف شده بود. شب گذشته بارسا نمایش کاملی برابر یووه ارائه داد؛ مصمم وارد زمین شد و با تمرکز بالا نیز به بازی ادامه داد؛ درست برعکس بازی رفت.

بازیکنان بارسا سعی خودشان را کردند و واقعا به معجزه ای دیگر باور داشتند ولی زدن سه گل به تیمی که در کل رقابت ها دو گل دریافت کرده بود، خیالی واهی بود. در واقع شکست 3-0 بازی رفت، مانع بزرگی بود که پرش از روی آن امکان نداشت.

 انریکه بهترین ترکیب ممکن را به زمین فرستاد ولی کفایت نمی کرد اما چرا؟

یوونتوس، با شخصیت، با خیالی آسوده و با کوله باری از تجربه حضور در میادینی بزرگ، پای به نوکمپ گذاشت. بازیکنان یووه به توانایی های شان ایمان داشتند و با هوش بالا از برتری بازی رفت خود دفاع کردند؛ برتری ای که شاید در هر دیدار دیگری، پرونده صعود را پیش از بازی برگشت برای شان می بست.

 

 

1194121

 

 

خداحافظی با اندوه

 

بارسا با لیگ قهرمانان وداع کرد؛ وداعی اندوهبار و غم انگیز؛ با یادگاری بزرگی از جام. با ثبت بزرگترین شاهکار تاریخ؛ یعنی جبران شکست 4-0 از پاری سن ژرمن که تا سال ها از آن یاد خواهد شد. ناامیدی بزرگ برای تیمی که تا همین چند هفته پیش مدعی کسب سه گانه بود. این حذف بزرگ، علامت سوال های زیادی در مورد آینده تیم ایجاد کرده است.

 

بارسا حالا لالیگا را پیش رو دارد؛ جامی که فتحش پس از شکست در زمین مالاگا دشوارتر از گذشته شده است.

ال کلاسیکوی روز یکشنبه در برنابئو، آخرین فرصت بارسا برای بازگرداندن امیدهای قهرمانی و تبدیل شدن دوباره به یک تیم مدعی است. یک پیروزی در مادرید می تواند به منزله بازگشت امید به بارسلونا برای کسب سومین قهرمانی متوالی در لالیگا باشد و یک شکست، به معنای پایان دوره ای دیگر و لزوم تصمیم گیری های جدید و پیچیده.

 

 

1194126

 

 

به نظر می رسد که اولین تصمیم، در مورد مربی بعدی و جانشین انریکه باشد؛ اونسوئه(دستیار انریکه)؟ او تا پیش از حذف بارسا از لیگ قهرمانان، شانس زیادی برای این مهم داشت ولی حالا امتیازات زیادی را از دست داده؛ بسیار بسیار زیاد.

 

شکی نیست که شکست شب گذشته، تاثیر منفی خودش را در آستانه ال کلاسیکو روی روحیه بازیکنان خواهد گذاشت؛ اما گاهی یک ناکامی بزرگ، می توان نتیجه عکس بدهد.

در روزهایی که همه از شکستی دیگر در برنابئو و پایان داستان لالیگا حرف می زنند، مسی و هم تیمی های زخم خورده اش، می توانند خطرناک تر از همیشه، رئال را در برنابئو سورپرایز کنند. بارسا این سورپرایز را به هوادارانش بدهکار است.

 

منبع: اسپورت

دیدگاه‌ها