کد خبر : 1410040 | 31 فروردين 1396 ساعت 16:48 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمله قلعه نویی با 4 مهاجم به دروازه رحمتی

ترکیب تراکتورسازی برای دیدار با استقلال

ترکیب تیم تراکتورسازی برای دیدار با استقلال مشخص شد که نکته قابل توجه این ترکیب عدم استفاده امیر قلعه نویی از پدیده 19 ساله تیمش است.

ترکیب تراکتورسازی برای دیدار با استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی امروز در غیاب هادی محمدی، کرار جاسم و لوسیانوادینیو به مصاف استقلال می رود و با کمبود بازیکن مواجه است. از این رو احتمال داده می شد که علی طاهران بازیکن 19 ساله ای که مقابل پدیده اولین بازی اش را برای تراکتورسازی انجام داد و عملکرد هم خوبی داشت بازهم در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما امیر قلعه نویی ترجیح داد ریسک نکند و 11 بازیکن بزرگسال خود را به زمین بفرستد.


بر این اساس محمدرضا اخباری همچون گذشته دروازه بان تراکتورسازی خواهد بود؛ در خط دفاع خالد شفیعی و محمدرضا مهدی زاده زوج دفاع وسط را تشکیل خواهند داد و محمد ایرانپوریان و سعید آقایی در سمت راست و چپ دفاع بازی خواهند کرد. 


مهدی کیانی یکی از هافبک های تدافعی تراکتورسازی در بازی امروز است و زوج او را محمد نوری تشکیل می دهد که امروز یک خط عقب تر بازی می کند. 


یک خط جلوتر محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و مهدی شریفی حضور خواهند داشت و مهاجم نوک تراکتورسازان نیز فرزاد حاتمی است.


با توجه به حضور ابراهیمی، شریفی، گودرزی و حاتمی در ترکیب اصلی مشخص است که امیر قلعه نویی قصد دارد تیمی هجومی را به زمین بفرستد. او با 4 مهاجم به سمت دروازه استقلال حمله می کند که در نوع خود جالب است.

 


ترکیب تراکتورسازی مقابل استقلال


محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد نوری، شهرام گودرزی، مهدی شریفی، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی.

دیدگاه‌ها