کد خبر : 1410056 | 31 فروردين 1396 ساعت 18:35 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

با درخشش تازه واردهای ذوب آهن؛

ذوب‌ آهن 2 - ماشین‌سازی 1؛ امضای حکم سقوط ماشین

شاگردان فرهاد کاظمی که به دنبال کورسوی امید خود برای بقا در لیگ بودند دست خالی فولاد شهر را ترک کردند.

ذوب‌ آهن 2 - ماشین‌سازی 1؛ امضای حکم سقوط ماشین

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در فولادشهر اصفهان میزبان ماشین سازی انتهای جدولی بود که امید شاگردان کاظمی را نا امید کرد و آنها را با یک باخت به تبریز فرستاد.

 

ورزشگاه فولادشهر اصفهان/ تماشاگر:
داوران: یاسر همرنگ – محمدجواد مداح – فرزاد بهرامی – پیمان فرخی مهر

 

ترکیب ذوب آهن:


رشید مظاهری، علی حمام(10 محمد نژاد مهدی)، حجت حق وردی، وحید محمدزاده، مهرداد قنبری، ربیع عطایا، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان(70 محمدرضا عباسی)، جری بنگستون( 78 قاسم حدادی فر)و مهدی رجب زاده
سرمربی: مجتبی حسینی

 

ترکیب ماشین سازی:


مهدی اسلامی، سعید مهدی پور(46 محمد رحمتی)، ادسون، کاخا، امین قاسمی نژاد، امین حاج محمدی، سعید مهری(81 اتابک زارعی)، شهاب زاهدی، سعید قائدی فر، عزیز ابراهیم اف و حمید علی عسگری
سرمربی: فرهاد کاظمی

 

اخطار:

 

سعید قائدی فر(33) از ماشین سازی

 

مهدی رجب زاده(50) از ذوب آهن

 

اخراج:

 

حجت حق وردی(95) از ذوب آهن

 

شرح بازی:


ماشین سازی در دقایق ابتدایی بازی صاحب توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیت های جدی خلق کند. با گذشت دقایقی از بازی ذوب آهن صاحب میدان شد و به گل برتری خود نیز رسید. پس از گل ذوبی ها در دقیقه 27، هر دو تیم احتیاط را کنار گذاشتند و بازی بهتری را به نمایش گذاشتند اما حاصل این فوتبال تنها چند موقعیت گلزنی بود تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

 

ذوب آهن در نیمه دوم نیز بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و دقیقه 50 به گل دوم خود رسید اما بعد از این گل ماشین سازی تیم برتر زمین بود و موقعیت های زیادی را خلق کرد که تنها در یک صحنه موفق به باز کردن دروازه مظاهری شد تا در نهایت ماشین سازی در این بازی شکست بخورد.

 

شرح گل‌ها:

 

ذوب آهن 1 ماشین سازی صفر(دقیقه 27، جری بنگستون): سانتر پهلوان در محوطه جریمه به ربیع عطایا رسید و این بازیکن با یک ضربه توپ را در اختیار بنگستون قرارداد تا این بازیکن در دهانه دروازه توپ را تبدیل به گل کند.

 

ذوب آهن 2 ماشین سازی صفر(دقیقه 50 مهدی رجب زاده): پاس عمقی هافبکهای ذوب آهن به مهدی رجب زاده رسید و این بازیکن بعد از جا گذاشتن دو مدافع ماشین سازی دروازه اسلامی را باز کرد.

 

ذوب آهن 2 ماشین سازی 1 (دقیقه 86 حسین ابراهیمی): بازیکن ماشین سازی روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه ی بغل پا دروازه مظاهری را باز کرد تا اختلاف به یک گل برسد.

 

اتفاق ویژه:

 

ماشین سازی بعد از شکست در این بازی به صورت رسمی از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرد تا حضور این تیم در لیگ برتر بعد از یک سال خیلی زود به پایان برسد. شاگردان کاظمی در ادامه نتایج بد خود در اصفهان نیز موفق به کسب نتیجه نشدند تا سقوط این تیم قطعی شود.

 

بهترین بازیکن:


ربیع عطایا در روزی که بنگستون و رجب زاده نمایش بسیار خوبی داشتند، بهترین بازیکن زمین بود. هافبک لبنانی ذوب آهن در این بازی یک پاس گل به بنگستون داد و بارها در جریان بازی با نمایش های خوب خود حریف را تحت تاثیر قرارداد.

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 7: اولین موقعیت بازی با حرکت انفرادی احسان پهلوان ایجاد شد اما ضربه این بازیکن بعد از جا گذاشتن دو بازیکن ماشین سازی با اختلاف اندک به اوت رفت.

دقیقه 16: ضربه ایستگاهی علی عسگری را رشید مظاهری با یک واکنش زیبا به کرنر فرستاد.

دقیقه 20: ضربه سر شهاب زاهدی مهاجم ماشین سازی با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

دقیقه 32: سانتر اسماعیلی فر به ربیع عطایا رسید و ضربه این بازیکن با پای چپ را اسلامی با کمک مدافعان ماشین سازی مهار کرد.

دقیقه 39: عزیز ابراهیم اف در یک رفت و برگشت در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او در موقعیت مناسب به بیرون رفت.

دقیقه 59: ربیع عطایا با یک حرکت انفرادی داخل محوطه جریمه ماشین سازی رفت اما پاس کات بک او در یک موقعیت عالی با ضربه پهلوان راهی به دروازه نیافت و با عکس العمل اسلامی راهی کرنر شد.

دقیقه 70: ضربه مهاجم ماشین سازی در یک غافلگیری به تیرک دروازه ی مظاهری برخورد کرد و در برگشت نیز بازیکنان ذوب آهن توپ را دور کردند.

دقیقه 88: سانتر بازیکنان ماشین سازی را ابراهیم اف با ضربه سر به سمت دروازه ی ذوب آهن زد که با اختلاف اندکی به بیرون رفت.

 

نکات:


*با توجه به سبز پوش بودن ذوب آهن، ماشین سازی در این دیدار از لباس دوم خود که زرد رنگ است استفاده کرد.

دیدگاه‌ها