کد خبر : 1410065 | 31 فروردين 1396 ساعت 17:46 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسانی جشن قهرمانی را به هم می ریزند؟ (عکس)

جشن قهرمانی پرسپولیسی ها نیز به مانند اغلب جشن های برگزار شده در ایران، با وجود آغاز منظم و مرتب، با هرج و مرج به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود آغاز منظم جشن قهرمانی پرسپولیسی ها و تصور بر تفاوت آن با دیگر جشن های قهرمانی برگزار شده در لیگ ایران، در نهایت این برنامه نیز به هم ریخت و با اغتشاش و هرج و مرج به پایان رسید.


در این مراسم، ابتدا با نظم و ترتیب، بازیکنان روی صحنه آمدند و مدال های خود را دریافت کردند اما متاسفانه از زمانی که جام به دست بازیکنان افتاد و این اتفاق با حضور افراد متفرقه همزمان شد اوضاع به هم ریخت که اصلی ترین دلیل آن را می توان در گردش و چرخش بازیکنان با جام دانست، کسانی که جام به دست استادیوم را دور می زنند باعث می شوند تا عکاسان نیز برای شکار تصویری خاطره انگیز به دنبال آنها بدوند و در این میان بازیکنان و عوامل دیگر که می خواهند دست شان به جام برسد نیز به دنبال بازیکن صاحب جام می دوند. 


این مسئله وقتی با حضور بیش از اندازه نفرات پشتیبانی و تعدادی از تماشاگران در زمین، همراه می شود جنجالی به وجود می آید که نمونه آن را بارها در جشن های مربوط به فوتبال ایران دیده ایم.

 

1194221

 

1194220

دیدگاه‌ها