کد خبر : 1410069 | 31 فروردين 1396 ساعت 18:42 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی سرد در هوای مطبوع تبریز

گسترش‌فولاد 0- نفت 0؛ آخرین شانس چهارمی هدررفت

گسترش فولاد و نفت تهران در بازی که می توانستند آخرین شانس خود را برای رسیدن به رده چهارم را امتحان کنند، به تساوی بدون گل رسیدند.

گسترش‌فولاد 0- نفت 0؛ آخرین شانس چهارمی هدررفت

به گزارش "ورزش‌سه"، گسترش فولاد بعد از کسب دو امتیاز از 3 بازی گذشته امید زیادی داشت تا نفت تهران را ببرد و از شرایط کنونی خارج شود اما به این هدف نرسید. نفت تهران نیز که با احتیاط بیشتری نسبت به گسترش بازی می کرد، به نظر می رسید به تساوی راضی است.

 

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ 31 فروردین ماه 96؛ ساعت 17:45
ورزشگاه بنیان دیزل تبریز/تماشاگر: حدود 50 نفر
داور: رضا عادل             کمک ها: میریعقوب حجتی و محسن سلطانی

 

 

گسترش فولاد تبریز

 


فرناندو دخسوس، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان(52- نیما مختاری)، امین درویشی(89- پیمان بابایی)، سیدمحسن حسینی، علیرضا نقی زاده(61- یوسف سیدی)، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند

 

نفت تهران: 

 


میلاد فراهانی، رضا علیاری، ایگور پراهیچ، آرش رضاوند، اکبر صادقی، وحید حمدی نژاد، سجاد شهباززاده(89- عیسی آل کثیر)، آندرانیک تیموریان، میلاد فخرالدینی، محمد قاضی و ایمان مبعلی(87- علیرضا عزت کرامت)
سرمربی: علی دایی


 

اخطار:

 

 

اکبر صادقی(20) - آندرانیک تیموریان(36) از نفت تهران

 

 

 

 

شرح بازی:

 


گسترش فولاد بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی یکی دو حمله روی دروازه نفت تهران داشت اما بی دقتی مهاجمان این تیم در ضربات آخر و البته بازی خوب مدافعان نفت مانع باز شدن دروازه شد. نفت در این مسابقه محتاطانه تر بازی کرد و در سوی دیگر میدان حملات گسترش فولاد نیز پردامنه نبود. تساوی در نیمه نخست نشان از عملکرد نه چندان خوب دو تیم داشت.
در نیمه دوم گسترش فولاد بازهم عملکرد بهتری برای رسیدن به گل داشت و تلاش زیادی انجام داد اما نفتی ها موقعیت ها را خنثی کردند. در مقابل تیم نفت نیز چند ضد حمله خطرناک زد که می توانست به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد. بازی متعادل و تقریبا سرد دو تیم تساوی بدون گل را در پی داشت.

 

 

بهترین بازیکن(آندرانیک تیموریان)

 


کاپیتان نفت تهران در بازی با گسترش فولاد توانست عملکرد خوبی در میانه زمین ارائه دهد؛ آندو در میانداری موفق بود و با جنگندگی بالا موقعیت های زیادی را از حریف گرفت. او در تقابل با بازیکنان خط میانی گسترش فولاد از تجربه بالایش استفاده کرد و بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

 

اتفاق ویژه

 


گسترش فولاد و نفت تهران در این بازی آخرین شانس های خود برای رسیدن به عنوان چهارمی را در جدول جست و جو می کردند اما تساوی که در این بازی حاصل شد و البته برد ذوب آهن و سپاهان باعث شد هردو تیم شانس رسیدن به عنوان چهارم را از دست بدهند.

 

 

 

لحظات حساس:

 


دقیقه 8: ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 11: ضربه رضا خالقی فر از روی خط محوطه جریمه نفت تهران از بالای دروازه عبور کرد.

دقیقه 37: مگنو باتیستا داخل محوطه جریمه با میلاد فراهانی دروازه بان نفت در موقعیت تک به تک قرار گرفت که با بی دقتی توپ را به اوت زد.
دقیقه 45: بابک حاتمی از داخل محوطه جریمه دروازه نفت تهران را گشود اما داور قبل از ضربه حاتمی اعلام خطا به سود نفت تهران کرده بود و گل را نپذیرفت.

دقیقه 63: نیما مختاری مهاجم گسترش فولاد در محوطه جریمه نفت تهران سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت که همین مساله با اعتراض شدید بازیکنان گسترش فولاد و فراز کمالوند مواجه شد.

دقیقه 67: ضربه لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی گسترش فولاد را میلاد فراهانی در اختیار گرفت.

 


حاشیه ها:

 


*قبل از شروع بازی یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان سیل در آذربایجان انجام شد.
*مراسم گرامیداشت هفته ارتش قبل از شروع بازی در ورزشگاه برگزار شد.
*علی دایی و فراز کمالوند قبل از شروع مسابقه با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند.
*آندرانیک تیموریان بعد از مراسم شروع بازی به سمت فراز کمالوند رفت و چند ثانیه ای با او صحبت کرد.

دیدگاه‌ها