کد خبر : 1410094 | 31 فروردين 1396 ساعت 18:56 | 52.3K بازدید | 0 دیدگاه

اگر نیمکت پرسپولیس قوی‌تر بود

برانکو ایوانکوویچ در جدال برابر پدیده با تعویض طلایی خود یک پیروزی قاطعانه را به نام سرخپوشان کرد تا نشان دهد قواعد استفاده از نیمکت نشینان خود را بلد است.

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که پرسپولیس روی نیمکت خود شرایط سختی را پشت سر گذاشت و بازیکنان زیادی برای تغییر جریان در اختیار نداشت، او بالاخره توانست از نیروی حاضر در نیمکت خود به خوبی سود ببرد.


تعویض سامان نریمان جهان و اضافه کردن فرشاد احمدزاده که روی نیمکت سرخپوشان حاضر شده بود این فرصت را برای برانکو ایوانکوویچ مهیا کرد تا او به کمک این نیروی باانگیزه‌اش کاملا جریان بازی را به سود خود تغییر دهد و به یک پیروزی قاطع دست یابد. فرشاد احمدزاده با حضور 30 دقیقه‌ای خود در زمین موفق شد روی دو گل پرسپولیس تاثیر مستقیم گذاشت تا سهم عمده‌ای در این پیروزی قاطع داشته باشد. او ابتدا روی گل دوم قصد داشت با حرکتی آکروباتیک دروازه روشنگر را باز کند که ضربه اش ناقص بود و نصیب علیپور شد تا او دروازه را به راحتی باز کند. او در صحنه گل چهارم نیز ابتدا پاس سروش را در آستانه دروازه تحویل گرفت و ضربه‌اش را مستقیم نواخت که دروازه‌بان پدیده مانع آن شد و در برگشت نیز خودش آن را وارد دروازه کرد. تا اینچنین برانکو ایوانکوویچ نیز نشان دهد با توجه به نیروهایش اگر روی نیمکت شرایط بهتری داشت می‌توانست به خوبی از آنها سود ببرد.

 

1194256

دیدگاه‌ها