کد خبر : 1410110 | 31 فروردين 1396 ساعت 18:45 | 64.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رونالدو مقابل مسی؛ جهش خیره کننده CR7

کریستیانو رونالدو با درخشش در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توانست لیونل مسی را زیر سایه خود قرار دهد.

رونالدو مقابل مسی؛ جهش خیره کننده CR7

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که در اکثر فصل چه در لالیگا و چه در لیگ قهرمانان، قافیه را به مسی باخته بود، به یکباره جبران مافات کرد و با زدن 5 گل به بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت، کمک کرد هم رئال به نیمه نهایی صعود کند و هم اینکه خودش با توجه به حذف بارسلونا، این فرصت را دارد تا از 11 گل مسی در لیگ قهرمانان پیشی بگیرد.

 

 

1194274

 

 

رونالدو تا پیش از مصاف با بایرن مونیخ، تنها دو گل در لیگ قهرمانان زده بود و 9 گل با مسی فاصله داشت. در لالیگا نیز او 19 گله است و 10 گل با مسی فاصله دارد هرچند که او به نسبت مسی در بازی های بیشتری با تصمیم زیدان به استراحت پرداخته است.

 

رونالدو با زدن 5 گل به بایرن، تعداد گل هایش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان را به 32 رساند و با رکورد دی استفانو برابری کرد؛ در حالیکه رقیب مستقیم او یعنی مسی در دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس در یک چهارم نهایی نتوانست گلی به ثمر برساند. او در مجموع 16 گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است.

 

 

1194272

 

 

مسی شب گذشته سه بار فرصت گلزنی به یوونتوس را داشت که با بدشانسی و بی دقتی آنها را از دست داد تا بارسلونا نتواند شکست 3-0 بازی رفت را جبران کرده و حذف شود. به این ترتیب مسی در نهمین بازی متوالی خود در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در امر گلزنی ناکام ماند.

 

حالا رونالدو این فرصت را دارد تا یک قهرمانی دیگر با رئال در لیگ قهرمانان به دست آورده و بر تعداد گل هایش در این جام نیز بیفزاید. 5 گل او به بایرن، رقابتش با مسی برای 100 گله شدن در لیگ قهرمانان را نیز پایان داد.

 

 

دیدگاه‌ها