کد خبر : 1410132 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:15 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادامه بی شکستی آبادانی ها 

سایپا 0 صنعت نفت 2؛ نارنجی در منطقه قرمز!

شاگردان فیروز کریمی که در سه بازی گذشته ، رنگ باخت را ندیده بودند، در این بازی نیز موفق به پیروزی شدند تا به دو پیروزی و دو تساوی در چهار بازی اخیر دست پیدا کنند و روند بدون باخت ماندن خود را ادامه دهند. ​​​​​​​

سایپا 0 صنعت نفت 2؛ نارنجی در منطقه قرمز!

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفتی ها در بازی های اخیر موفق شده بودند امتیازات خوبی جمع کنند تا در بازی هفته بیست و هشتم نیز در تهران با پیروزی به کار خود پایان دهند. آنها در این بازی دو بار دروازه حریف خود را باز کردند.  

 

هفته بیست و هشتم لیگ شانزدهم، پنجشنبه 31/01/96، ساعت 17:45، ورزشگاه دستگردی تهران  

داور: حمید حاج ملک               کمک ها: سعید علی نژادیان، حمید غمزه


 

سایپا:

 

حامد لک، سجاد مشکل پور، عزت الله پورقاز، سیامک کوروشی، امید خالدی(75 علی زینالی)، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست(62 رضا جعفری)، ایوب کلانتری(51 محمدرضا خلعتبری)، علی قلی زاده، مهدی ترابی و میلیچ بوگدان
سرمربی: حسین فرکی

 

صنعت نفت آبادان:

 

ناصر سالاری، رضا نورمحمدی، مسلم مجدمی(70 محمد پورمحمد)، علی عبدالله زاده، امیر زلیکانی(79 رشید آلبی)، حسین بغلانی، عزیز معبودی، علی هلیچی، محمدزبیر نیک نفس، رضا جبیره(46 حکیم نصاری) و بهادر عبدی
سرمربی: فیروز کریمی 

 

 

اخطار:

 

 

امید خالدی(54)، سیامک کوروشی(68)، محمدرضا خلعتبری(69) و سجاد مشکل پور(1+90) از سایپا
مسلم مجدمی(60) و بهادر عبدی(3+90) از صنعت نفت آبادان

 

 

شرح بازی:

 


صنعت نفتی ها موفق شدند برای چهارمین بازی پیاپی طعم شکست را نچشند و در برابر حریف خود در تهران به برتری برسند. 
در حالی که تیم صنعت نفت از حاشیه امنیت کافی برای ماندگاری در لیگ برتر برخوردار بود به دیدار سایپا رفت و به همین دلیل بازیکنان این تیم بدون استرس به مصاف حریف خود رفتند و بازی روانی را به نمایش گذاشتند. نارنجی پوشان که تصمیم داشتند در این دیدار برنده باشند تا بتوانند خیال خود را از ادامه لیگ برتری ماندن راحت کنند چند بار با حملات خود دروازه تیم میهمان را با تهدید مواجه ساختند اما در نهایت سودی نبردند تا این صنعت نفتی ها باشند که از موقعیت خوب خود نهایت استفاده را ببرند و نیمه اول را به سود خود به پایان برسانند. 
اما در نیمه دوم نیز بازی طبق روال نیمه اول پیش رفت، سایپایی ها موفق نمی شدند از موقعیت های خود استفاده کنند و هر کدام از خطرهای این تیم روی دروازه آبادانی ها بی اثر ماند تا تنها دو ضربه به تیرک دروازه نصیب آنها شود، اما در طرف مقابل آبادانی ها که خوب توانستند از موقعیت های خود استفاده کنند یک بار دیگر نیز دروازه نارنجی پوشان را باز کنند تا با یک پیروزی شیرین تهران را به سوی آبادان ترک کنند. 

 

 

شرح گل ها:


 


سایپا 0 صنعت نفت آبادان 1(دقیقه 21، رضا جبیره) : حرکت زیبای علی هلیچی از کناره و ارسال وی روی دروازه حامد لک با ضربه فنی جبیره منجر به یک گل زیبا شد. 

 

سایپا 0 صنعت نفت آبادان 2(دقیقه 77، محمدزبیر نیک نفس): ارسالی به موقع که از بین مدافعان سایپا عبور کرد در قلب دفاع این تیم به نیک نفس رسید و او نیز با ضربه ای دقیق دروازه سایپا را برای دومین بار باز کرد. 

 

 

اتفاق ویژه:

 


تیم سایپا در صورت برتری در این بازی می توانست حضور خود را در لیگ برتر ادامه دار کند، آنها در صورتی که در این دیدار موفق به برد می شدند حاشیه امنیت کافی در جدول رده بندی پیدا می کردند اما اکنون کمی ترس و استرس را در ادامه بازی های به همراه خود می بینند، نارنجی پوشان اکنون باید سه امتیاز به دست بیاورند تا لیگ برتری باقی بمانند.

 

 

حاشیه:

 


* تعدادی از هواداران صنعت‌نفت که برای تشویق تیم شان به استادیوم دستگردی رفته بودند، هنگام ورود به ورزشگاه با مشکلاتی روبرو شدند و نسبت به برخورد مسئولان ورزشگاه معترض بودند.
* از سوی اسپانسر باشگاه سایپا اعلام شده بود که بین هواداران این تیم قرعه‌کشی انجام می‌شود و به قید قرعه یک دستگاه خودرو به یک تماشاگر اهدا خواهد شد.
* حدود 200 هوادار تیم صنعت نفت در ورزشگاه حضور داشتند و با حرارت تیم‌شان را تشویق می‌کردند.
* شهاب گردان دروازه بان تیم پدیده مشهد در ورزشگاه حضور داشت.
* فلاح زاده دروازه‌بان ذخیره سایپا، غلامرضا رضایی و عزت‌الله پورغاز پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت صنعت‌نفت رفتند و با سرمربی این تیم خوش و بش کردند.
* بهادر عبدی بازیکن تیم نفت آبادان قبل از شروع بازی به سمت نیمکت سایپا رفت و با فرکی خوش و بش کرد.
* هواداران تیم سایپا یک پرچم بزرگ نارنجی را در روی صندلی‌های ورزشگاه پهن کرده‌ بودند.
* غلامحسین امین‌فر سرپرست تیم نفت آبادان و محمد شادکام بازیکن این تیم که به دلیل محرومیت حق همراهی تیم‌شان را نداشتند، این بازی را از روی جایگاه ویژه تماشا می‌کردند.
* عکاسان حاضر در ورزشگاه با کاور نارنجی در کنار زمین حضور داشتند که فنایی ناظر بازی به سمت عکاسان رفت و به دلیل همرنگ بودن کاور آنها با لباس بازیکنان تیم سایپا از عکاسان خواست تا کاورهایشان را در بیاورند.
* صنعت‌نفت که در بازی دور رفت مغلوب سایپا تهران شده بود، امروز در تهران این شکست را جبران کرد.

دیدگاه‌ها