کد خبر : 1410139 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:30 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

حساسیت اصفهانی ها در تعارف رتبه چهارم !

تیم های ذوب آهن و سپاهان دیدارهای خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا نشان دهند نمی خواهند به راحتی شانس سهمیه آسیایی را از دست بدهند.​​​​​​​

حساسیت اصفهانی ها در تعارف رتبه چهارم !

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی میشد تیم ذوب آهن بازی نسبتا آسانی برابر ماشین سازی بی روحیه پشت سر گذاشت و با پیروزی 2 بر یک برابر این تیم جایگاه خود در رتبه چهارم را حفظ کرد. اما تیم سپاهان در دیداری حساس کار بزرگی را به سرانجام رساند و با نتیجه یک بر صفر میزبان در خطر سقوطش را مغلوب کرد. تک گل حسن زاده از روی نقطه پنالتی سه امتیاز مهم را به حساب زردپوشان واریز کرد تا آنها همچنان در تعقیب همشهری خود ادامه دهند. 

 

گفتنی است تیم سپاهان دو دیدار سخت را پیش رو دارد و باید بازی های آخر خود را به مصاف تیم های تراکتورسازی و استقلال برود . از طرفی همشهری آنها باید در هفته آتی به مصاف پرسپولیس بروند که با وجود قهرمانی پرسپولیس نمی تواند بازی آسانی تلقی شود و در دیدار پایانی هم میزبان پدیده خواهد بود که در دیدارهای اخیر راحت تر از قبل تن به شکست می دهد.

 

به هر روی با توجه به دیدارهای پیش رو شانس شاگردان حسینی برای کسب رتبه چهارم بیشتر خواهد بود اما سپاهان و کرانچار در صورت سبقت از رقیبشان کار بزرگی را رقم خواهند زد.

دیدگاه‌ها