کد خبر : 1410142 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:32 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفتی ها برای تساوی به تهران آمده بودند

فرکی: شاید خدا ما را بغل کرده است

سرمربی سایپا می گوید با بررسی نتایج پایین جدول متوجه شدیم تیم های پایین جدول نیز موفق نشدند در برابر حریفان خود به پیروزی برسند و به همین دلیل می گویم شاید خدا ما را بغل کرده در روزی که ما هم باختیم.

فرکی: شاید خدا ما را بغل کرده است

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی در نشست خبری پایان دیدار تیم های سایپا و صنعت نفت گفت: قانون نانوشته فوتبال این است که اگر گل نزنی، گل می‌خوری، در این بازی حاکم بود. ما به دنبال این بودیم که سه امتیاز بازی را بگیریم تا جایگاه‌مان را در جدول بهتر کنیم، اما نتوانستیم به هدف‌هایی که در این بازی داشتیم برسیم. در این بازی توانستیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم اما در نهایت به نتیجه مورد نظرمان نرسیدیم و در این دیدار فقط موفق شدیم سه بار تیر دروازه حریف را به لرزه دربیاوریم. 


او ادامه داد: صنعت نفتی ها باور نمی کردند بتوانند در این بازی به پیروزی برسند، آنها به تهران آمده بودند تا بتوانند یک تساوی به دست بیاورند و به همین دلیل با 11 بازیکن به دفاع می پرداختند و در انتظار اشتباه ما به سر می بردند به همین دلیل توانستند از سه موقعیت خود به دو گل برسند اما در طرف مقابل ما بیش از 10 موقعیت گل داشتیم که از آنها سودی نبردیم. 


وی ادامه داد: با بررسی نتایج پایین جدول متوجه شدیم تیم های پایین جدول نیز موفق نشدند در برابر حریفان خود به پیروزی برسند و به همین دلیل می گویم شاید خدا ما را بغل کرده در روزی که ما هم باختیم، آنها هم شکست خوردند، اگر این بازی را می‌بردیم در دو بازی آخر استرس به تیم ما حاکم نمی‌شد. ما این بازی را واگذار کردیم، نه به بازی حریف بلکه روی سهل انگاری خودمان باختیم. بدشانس بودیم و به نظرم فرصت خوبی را از دست دادیم، اما حالا باید برای دو بازی آینده برنامه‌ریزی بهتری کنیم.


فرکی در پایان گفت: اینکه شما می گویید ما در بازی های خارج از خانه با استرس کمتری بازی می کنیم ممکن است درست باشد،  ما در آبادان تیم صنعت نفت را شکست دادیم. آنجا هم دفاع محض نکردیم و حمله کردیم که به گل رسیدیم. تیم نفت در بازی امروز دفاع محض می‌کرد و این مسئله کار را برای تیم‌های هجومی سخت می‌کند، چون هدف آنها فقط امتیاز گرفتن است. مسئله‌ای که شما می‌گویید، جایی صدق می‌کند که هوادار به تیم استرس وارد کند، اما ما که هواداری نداریم. ما نتوانستیم در بازی‌های خانگی خوب ظاهر شویم. در 6 سالی که من تیم داشتم، در این ورزشگاه بازی کرده بودم و با نفت تهران هم در این ورزشگاه بازی می‌کردم، اما شکست نخورده بودم. نمی‌دانم چرا با سایپا این اتفاقات رخ می‌دهد. وقتی یک بازیکن خوب بازی نمی‌کند، روی ساختار کل تیم تأثیر می‌گذارد و این یک اپیدمی برای تیم ما شده است.

دیدگاه‌ها