کد خبر : 1410151 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:43 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران آبادانی بی سابقه از ما حمایت کردند

کریمی: بعد از بازی ها در مورد ماندن صحبت می کنیم

سرمربی صنعت نفتی ها می گوید پس از اینکه تغییرات در تیم مان را آغاز کردیم در تمام بازی ها توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به همین دلیل در این دیدار نیز بدون اشکال بازی کردیم. ما در 6 بازی گل نخوردیم.

کریمی: بعد از بازی ها در مورد ماندن صحبت می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی در نشست خبری پایان دیدار تیم های سایپا و صنعت نفت آبادان گفت: این دیدار برای ما حساسیت زیادی داشت و به همین دلیل ما در این بازی بیشتر از اینکه به دنبال ارائه بازی خوب باشیم در پی نتیجه بودیم و در نهایت دفاعی بازی کردیم. البته پس از اینکه دروازه حریف را باز کردیم هرگز به بازی تاخیری و ضد فوتبال روی نیاوردیم. حتی حملات زیادی روی دروازه حریف تدارک دیدیم و آنها هم موقعیت‌هایی را ایجاد کردند و در کل هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. 


او ادامه داد: پس از اینکه تغییرات در تیم مان را آغاز کردیم در تمام بازی ها توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به همین دلیل در این دیدار نیز بدون اشکال بازی کردیم. ما در 6 بازی گل نخوردیم آن هم مقابل تیم‌هایی چون سپاهان، پرسپولیس و همین سایپا. امیدوارم این پیروزی مبارک مردم آبادان باشد. نفت آبادان لیاقت این را دارد که در لیگ برتر بماند. مردم آبادان با نتایج نفت زندگی و از فاصله این بازی تا بازی بعد فقط به فوتبال فکر می‌کنند. 


کریمی در ادامه گفت: فوتبالی هم که ما ارائه دادیم واقعاً زیبا بود. هرچند اول به نتیجه فکر می‌کردیم تا بتوانیم ماندنمان را قطعی کنیم. همانطور که گفتم حیف است آبادان در لیگ برتر نباشد. تیم‌هایی مثل نفت آبادان، ملوان، ماشین‌سازی، سپید رود رشت، نساجی مازندران، از جمله تیم‌هایی هستند که هوادار دارند و باید در لیگ برتر باشند چرا که فوتبال بدون تماشاگر جذابیتی ندارد. امیدوارم فوتبال آبادان فصل بعد در لیگ برتر شکوفایی بیشتری داشته باشد، ذکر این نکته ضروری است که هواداران تیم صنعت نفت به صورت بی سابقه ای از ما حمایت کردند. 


سرمربی صنعت نفتی ها در رابطه با ادامه حضور خود در تیم صنعت نفت آبادان گفت: با عیسی‌زاده صحبت‌هایی داشتم نیازی نمی‌بینم از مدیریت باشگاه تعریف کنم، تا بگویند تملق کرد، او زحمات زیادی برای نفت کشیده است و واقعاً زحماتش بی‌نظیر بوده است. عیسی‌زاده خسته است و به همین خاطر گفت بعد از بازی‌های لیگ در مورد آینده صحبت کنیم. مردم آبادان بسیار خونگرم هستند و خیلی خوب فوتبال را تحلیل می‌کنند. به هر شکل امیدوارم آنها از عملکرد ما راضی باشند. من خیلی خوشحالم توانستم به فوتبال آبادان خدمت کنم و این تیم در لیگ برتر ماند. 


کریمی گفت: خوشبختانه هیچ یک از تیم‌هایی که من سرمربی آن بودم سقوط نکردند، تیم‌هایی مثل ابومسلم، ملوان، ذوب‌آهن، تا آستانه سقوط رفتند، خوشبختانه آنها را در لیگ نگه داشتیم. ما از بعد از عید جزو تیم‌هایی بودیم که بیشترین امتیاز را کسب کردیم، برای این که به ترکیب دلخواهمان برسیم زمان زیادی طول کشید اما در نهایت مشکلات حل شد. خدا را شکر از تعطیلات نهایت استفاده را بردیم و حتی از جوانان خوب آبادانی در ترکیب‌مان سود بردیم. فوتبال آبادان جوانان خوبی دارد که امیدوارم این 5 -6 بازیکنی که مورد استفاده قرار دادیم پشتوانه خوبی برای تیم فصل بعد باشند.

دیدگاه‌ها