کد خبر : 1410153 | 31 فروردين 1396 ساعت 20:48 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می کنیم یک جام به هواداران بدهیم

ایرانپوریان: استقلالی‌ها بازی را تشنج کشیدند

مدافع تیم تراکتورسازی استقلالی ها از نظر اعصاب به هم ریخته بودند و بازی به خاطر این موضوع به جنجال کشیده شد.

ایرانپوریان: استقلالی‌ها بازی را تشنج کشیدند

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد ایرانپوریان در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: بازی بدی انجام ندادیم. نیمه دوم مسلط‌تر بودیم و 3 امتیاز را گرفتیم. به نوبه خودم دست هواداران را می‌بوسم که همیشه باعث دلگرمی ما هستند و خدا را شکر که 3 امتیاز را گرفتیم.


وی درباره حواشی و درگیری ها گفت: استقلالی‌ها عقب بودند و طبیعی بود که از نظر اعصاب و روان به هم بریزند و این موضوعات باعث تشنجات آخر بازی شد که خدا را شکر جدی نبود.


مدافع تراکتور ادامه داد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم، هر چند که نصف بازیکنان ما در زمین با مظلومیت بازی می‌کنند و نباید توقع بیشتری از آنها داشت، چون سلامتی کامل را ندارند. تنها قولی که می‌دهم این است که تمام تلاشمان را بکنیم تا یک جام را تقدیم هواداران کنیم.


ایرانپوریان در مورد اینکه به نظر می‌رسد پزشک باشگاهش مخالف عمل جراحی اوست، گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا می‌آید و مساله‌ای نیست که عمل کنم. مشکل من با فیزیوتراپی و آب‌درمانی حل می‌شود و نیازی به عمل نیست، اما چون بازی‌ها فشرده بوده و فرصتی برای استراحت نداشتیم، از سوی دیگر تیم به من نیاز داشت، متأسفانه بهبودی به دست نیامد.

دیدگاه‌ها