کد خبر : 1410188 | 31 فروردين 1396 ساعت 23:14 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ایران با 8 نماینده در روز پایانی

تکواندو نوجوانان آسیا؛ 4 مدال طلا و نقره برای ایران

تیم ملی تکواندوی ایران تا پایان روز دوم مسابقات نوجوانان آسیا 5مدال طلا و 3 نقره را در سبد اندوخته های خود دارد.

تکواندو نوجوانان آسیا؛ 4 مدال طلا و نقره برای ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 246 تکواندوکار از 22 کشور آسیایی از صبح روز گذشته (چهارشنبه) در مجتمع ورزشی "آتی‌راو" قزاقستان آغاز و پس از سه روز به پایان می‌رسد.



امروز (پنجشنبه) و در دومین روز این رقابت‌ها مبارزات اوزان 51-، 55-، 68- 73- کیلوگرم در گروه پسران و اوزان 46-، 49- و 52- کیلوگرم در گروه دختران برگزار شد که حامد اصغری، ابراهیم صفری، احمد رضا مختاری، محمد حسین یزدانی، زهرا علیزاده، دنیا محمدی و ستاره چابکی به عنوان نمایندگان کشورمان بودند و در پایان موفق به کسب 3 مدال طلا و یک مدال نقره شدند.



در گروه پسران حامد اصغری و محمدحسین یزدانی به مدال طلا دست یافتند و احمدرضا مختاری نایب قهرمان شد. در گروه دختران نیز زهرا علیزاده به نشان زرین و طلایی این رقابت‌ها رسید.



اما ابراهیم صفری در نخستین رقابت خود مقابل حریف کره‌جنوبی (قهرمان جهان 2016) قرار گرفت و نتیجه را به وی واگذار نمود. دنیا محمدی نیز در اولین دیدار با قبول شکست مقابل نماینده کره‌جنوبی از حضور در ادامه رقابت‌ها باز ماند و ستاره چابکی نیز در مبارزه با هوگوپوش تایلندی شکست خورد.



روز گذشته (چهارشنبه) مبینا نژاد کته سری و زهرا شجاعی راد موفق شدند دو مدال طلا را به نام ایران ثبت نمایند، مهلا مومن‌زاده و حمیدرضا صدری نیز عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کردند. اما امیر ولی‌پور دیگر نماینده کشورمان در مرحله یک‌چهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.



فردا (جمعه) و در روز پایانی این مسابقات هوگوپوشان اوزان 59-، 63-، 78-، 78+ کیلوگرم در گروه پسران و 55-، 59-، 68- و +68 کیلوگرم دختران رقابت خواهند کرد که حمیدرضا هادیان، امیرعلی پروینی، امیرحسین وقوعی آذر، مهران برخورداری، مبینا شاکری، یلدا ولی نژاد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل نمایندگان کشورمان هستند.



هدایت تیم‌ملی تکواندو دختران برعهده اعظم درستی (سرمربی)، نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد (مربیان) است و وحید عبداللهی (سرمربی)، حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی (مربیان) هدایت تیم‌ملی پسران را برعهده دارند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم پسران است.

 

دیدگاه‌ها