کد خبر : 1410205 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 09:33 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مصدومیت زلاتان شدید بود

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد که مصدومیت زلاتان و مارکوس روخو "شدید" بوده است.

مورینیو: مصدومیت زلاتان شدید بود

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آقای خاص شب گذشته به مصاف اندرلخت رفتند که در پایان ۱۲۰ موفق شدند ۲-۱ حریف را شکست داده و به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کنند. این در‌حالیست که در جریان بازی، زلاتان ابراهیممویچ و مارکوس روخو دچار مصدومیت شده و مجبور‌ به ترک زمین شدند. پس از بازی مورینیو تاکید کرد که مصدومیت این دو بازیکن شدید بوده است و احتمال دوری طولانی مدتشان از میادین وجود دارد.

 

1194340

 


او گفت:"  فکر می‌کنم هر دو بازیکن دچار مصدومیت شدیدی شدند ولی ترجیح می‌دهم منتظر شوم تا تست های پزشکی مشخص شود. من مربی تیم هستم نه پزشک. فکر می‌کنم اخبار مصدومیت آنها بسیار منفی و نگران کننده باشد."


مورینیو سپس به تمجید از راشفورد که زننده گل پیروزی بخش تیمش در این بازی بود و در بازی قبل مقابل چلسی نیز گلزنی کرد  پرداخت و گفت:" اگر بخواهیم راجع به کیفیت های او صحبت کنیم، باید بگویم که فوق العاده است. همینطور از نظر روحی روانی نیز در سطحی استثنایی قرار دارد.


او از ماه سپتامبر‌ گل نزده بود، بعضی بازیکنان متوجه نمی‌شوند که من چه می‌خواهم ولی‌ مارکوس به خوبی درک می‌کند. مهم نیست که گل بزند یا نه. تلاش و تاثیر او فوق العاده است."

 

دیدگاه‌ها