کد خبر : 1410259 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 13:39 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

جدال نفس‌گیر آقای گلی؛ طارمی حق سقوط ندارد

مهدی طارمی با گل خود برابر پدیده توانست تعداد گل های خود در لیگ شانزدهم را به عدد شانزده برساند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، حضور در صدر جدول گلزنان بیش از 24 ساعت طول نکشید و با گلزنی ساسان انصاری، مهاجم بوشهری سرخ پوشان بار دیگر شریکی را برای کسب آقای گلی در کنار خود دید. اکنون طارمی تنها دو دیدار فرصت دارد تا بتواند از رقیب خود پیشی بگیرد و در این راه فرصت نرمش و زمین خوردن نخواهد داشت. 

مهاجم بوشهری پرسپولیس امیدوار است با کمک سروش رفیعی و حسین ماهینی بتواند جنگ جنوبی آقای گل ها را از ساسان انصاری برده و این جدال را به سود خود به پایان برساند تا علاوه بر قهرمانی، در کسب عنوان فردی هم در لیگ شانزدهم صاحب افتخار شود. 

 

 

هم چنین کسب عنوان آقای گلی می تواند طارمی را پس از عنایتی به دومین فوتبالیست ایرانی تبدیل کند که توانسته در دو فصل پیاپی به این مهم دست پیدا کند. رضا عنایتی در فصل چهارم و پنجم لیگ برتر توانسته بود عنوان آقای گلی را کسب نماید. 

علاوه بر این ها طارمی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گلزن ترین بازیکنان ایرانی این مسابقات نام دارد و امیدوار است با گلزنی برابر الهلال خود را به جدول گلزنان این رقابت ها نیز نزدیک کرده و مقدمات صعود تیمش را نیز فراهم کند. 

 

 

به هر روی برای آنکه فصل طارمی بیش از پیش خاطره انگیز شود کسب عنوان آقای گلی و صعود در رقابت های آسیایی بسیار مهم است و این مهاجم ملی پوش فرصت سقوط و نرمش را هرگز نخواهد داشت.

عکس: فرشاد عباسی

دیدگاه‌ها