کد خبر : 1410262 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 13:45 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

 یک طلسم دیگر هم شکسته شد!

اولین برد با اختلاف 4 گل برای مردان برانکو

برای اولین بار بعد از 2 سال تمام حضور در فوتبال ایران ،پرسپولیس تحت هدایت برانکو حریفی را با اختلاف 4 گل برد .

اولین برد با اختلاف 4 گل برای مردان برانکو

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دوران برانکو بردهای چندان محکمی را نگرفته وهیچ تیمی را گلباران نکرده است ،البته از دست دادن فرصت های بی شمار گل عامل این آمار نه چندان خوب برای یک تیم قهرمان شده است .


در همین 5 بازی پرسپولیس بعد از عید در مسابقات لیگ ولیگ قهرمانان آسیا ،مردان این تیم 6 بار به دیرک دروازه حریفان زده اند ،رفیعی برابر نفت آبادان،کامیابی  نیا برابر ماشین سازی، طارمی برابر پیکان وپدیده والریان(4بار)  این ضربات را به دیرک زده اند،البته این مربوط به بخش بدشانسی های این تیم است ،پرسپولیسی ها در 2 سال حضور برانکو با 3 عامل بازدارنده مواجه بوده اند که اولی اشتباه بازیکنان در از دست دادن فرصت ها،مثل خراب کردن پنالتی های بسیار ، بدشانسی ،از جمله برخورد 21 توپ به دیرک دروازه حریفان در 28 بازی گذشته والبته اشتباهات داوران به ضرر این تیم بوده است .


به هر حال برانکو با تیمش برای اولین بار برد 4-0 ثبت کرد ،برد 1-0،مثل برد برابر استقلال خوزستان، برد 2-1،از جمله برد برابر سپاهان در دور برگشت امسال، برد 2-0 ،از جمله برد برابر تیم فوتبال پیکان در هفته گذشته،  برد 3-0، مثل برد برابر تیم نفت تهران در دور رفت امسال، برد 3-1 ، مثل برد برابر سپاهان در دور رفت لیگ امسال، برد 3-2 ،مثل برد مقابل سیاه جامگان در سال گذشته،برد 4-2 ، مثل برد برابر استقلال  در لیگ پارسال،صورت همه بردهای برانکو با پرسپولیس در لیگ بوده است .


برد 4-0 برابر پدیده برای اولین بار برای سرخها رخ داده است ،آنها هنوز برد 4-1،  برد 4-3،   برد با 5 گل و... ندارند اما به هر حال طلسم آنها در ثبت برد با اختلاف 4 گل بالاخره در بازی شصت وسوم پرسپولیس با برانکو شکسته شد!

دیدگاه‌ها