کد خبر : 1410268 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 13:20 | 74.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آ.اس

فرش قرمز راموس و رونالدو زیر پای لواندوفسکی

گیلم بالاگ، کارشناس فوتبال معروف که در اسکای اسپورتس و آ.اس فعالیت می کند، ادعای جالبی در مورد لواندوفسکی مطرح کرده است.

فرش قرمز راموس و رونالدو زیر پای لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه شب در برنابئو با نتیحه 4-2 بر بایرن غلبه کرد و پای به نیمه نهایی لیگ قهرمانان گذاشت. 4 گل از 6 گل بازی را رونالدو و لواندوفسکی به ثمر رساندند که البته سهم رونالدو سه گل بود.

این بازی با حاشیه های داوری زیادی نیز(اغلب به ضرر بایرن) همراه بود به طوریکه گفته می شود لواندوفسکی به همراه ویدال و تیاگو، در پایان بازی به رختکن دوران حمله برده تا ویکتور کاسای، داور بازی را مورد مواخذه قرار دهند اما بالاگ ادعای دیگری مطرح کرده است.

 

 

1194413

 

 

طبق ادعای او، لواندوفسکی همان زمانی که تیاگو و ویدال پشت رختکن داوران بودند، در حال صحبت با راموس و رونالدو بود.

ستاره های رئال پس از رد و بدل کردن تعریف و تمجید ها با لواندوفسکی، از وی خواستند که به رئال بپیوندد و به وی گفتند که همیشه یک جای خالی برای او وجود دارد. احتمالا آنها قبلا چراغ سبز را از رئیس باشگاه رئال دریافت کرده بودند.

 

لازم به ذکر است که لواندوفسکی همواره مورد علاقه رئال قرار داشته و حتی سال 2014 تا آستانه پوشیدن پیراهن این تیم نیز پیش رفت ولی در نهایت راهی بایرن شد.

او به تازگی قراردادش را تا 2021 تمدید کرده و سالانه 15 میلیون یورو حقوق نیز دریافت می کند؛ با این حال به نظر می رسد که مسئولان رئال همچنان نسبت به جذب وی ناامید نیستند و شاید در آینده ای نزدیک بار دیگر شاهد تحرکاتی در همین رابطه باشیم.

 

دیدگاه‌ها