کد خبر : 1410282 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 15:14 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت؛ نیاز استقلال برای پایان خوش در لیگ و آسیا

شاگردان منصوریان برای بازگشت به موقع مسابقات لیگ نیازمند تغییرات کلیدی و البته نتیجه گرفتن در آسیا هستند.

بازگشت؛ نیاز استقلال برای پایان خوش در لیگ و آسیا

به گزارش "ورزش سه"، بهمن و اسفند برای منصوریان به بهترین شکل ممکن به پایان رسید اما کارنامه ی استقلال در فروردین به درخشانی دو ماه پیش از آن نبود. استقلال برابر فولاد خوزستان نمایش چشم گیری نداشت اما به پیروزی رسید ولی برابر گسترش فولاد با یک بازی نا امید کننده به تساوی رسید و در دیدار برابر لوکوموتیو نیز از روزهای خوب خود فاصله داشت. استقلالی ها برابر صبای قم نیز با وجود کسب پیروزی نشانه های خوبی برای هواداران و کارشناسان در بازی خود نداشتند و در نهایت تیم منصوریان برابر تراکتورسازی شکست خورد تا فروردین برای آبی ها با باخت در بازی حیثیتی به پایان برسد.


با وجود این نمایش های نا مطمئن و از دست رفتن رتبه دوم برای آبی ها در پایان هفته بیست و هشتم، استقلالی ها می توانند با یک بازگشت به موقع، ناکامی هفته های گذشته خود را جبران کنند. شاگردان منصوریان با کسب یک پیروزی حداقلی برابر الاهلی صعود خود به عنوان صدنشین از گروه را نهایی خواهند کرد و این اتفاق قطعا تلخی شکست برابر تراکتورسازی را جبران می کند اما این موضوع نیازمند تغییر روند استقلال است.

منصوریان باید در این فرصت اندک تغییرات مهمی را در تیم خود ایجاد کند تا استقلال بتواند با صدرنشینی در آسیا، امیدوارانه در دو دیدار باقی مانده لیگ ظاهر شود.


استقلال برای بازگشت در هفته های پایانی بیش از هر چیزی قطعا نیاز به آرامش دارد؛ به ویژه آنکه استرس و فشار بالای مسابقات در هفته های گذشته بیش از پیش روی دوش بازیکنان استقلال احساس می شد. آبی پوشان در بازی های گذشته خود با اشتباهات پرتعداد فردی در دفاع پایه گذار گل حریفان شدند و در حمله نیز با وجود موقعیت های زیاد، در گلزنی توفیق چندانی نداشتند.


مطمئنا به همین دلیل بود که منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار برابر تراکتورسازی به ریکاوری روحی بازیکنان اشاره کرد و عقیده داشت این موضوع می تواند برای آبی ها سرنوشت ساز و حیاتی باشد.

دیدگاه‌ها