کد خبر : 1410284 | 01 اردیبهشت 1396 ساعت 15:28 | 192.9K بازدید | 1 دیدگاه

امید ابراهیمی را دوست دارم

قلعه‌نویی: به هدفشان نرسیدند، گفتند مشت گره کردم!

سرمربی تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد برنده واقعی دیدار دیروز تیمش با استقلال هواداران بوده‌اند.

قلعه‌نویی: به هدفشان نرسیدند، گفتند مشت گره کردم!

امیر قلعه‌نویی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال، حواشی مسابقه دیروز، عکسی که منتشر شده و گفته می‌شود او مشت‌هایش را گره کرده و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


برنده واقعی هواداران بودند
قبل از هرچیز باید بگویم برنده واقعی این مسابقه تماشاگران ما بودند. آنها با جو خوبی که در ورزشگاه ایجاد کردند،‌فرهنگ واقعی مردم آذربایجان را به نمایش گذاشتند. آنها نشان دادند اتفاقاتی که قبلا می‌افتاد، نه به مردم آذربایجان ربط داشت و نه به طرفداران تراکتورسازی. خداراشکر می‌کنم که برنده بازی نیز تراکتورسازی بود. در روزی که فوتبال خوب و فیزیکی را شاهد بودیم، توانستیم 3 امتیاز بگیریم. بحث ما این بود که در خط هافبک پرس انجام دهیم و امید ابراهیمی را با یارگیری من تو من مهار کنیم که خوشبختانه موفق بودیم. در کل مالکیت توپ و میدان در اختیار ما بود و خداراشکر 3 امتیاز را گرفتیم.

 


امید ابراهیمی را دوست دارم
درگیری‌های آخر بازی فوتبالی بود؛ امید ابراهیمی بچه خوبی است و من هم خیلی دوستش دارم. او یکی از بهترین بازیکنان اخلاقی و فنی فوتبال ما است و اتفاقات دیروز در همه جای دنیا رخ می‌دهد. چیز خاصی نبود.

 


منصوریان مربی خوبی است
علیرضا منصوریان یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است که آینده روشنی دارد. من هم دوستی نزدیکی با او دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

 


هر مربی دوست دارد در تراکتور کار کند
شال تراکتورسازی که دیروز برگردن من بود را یکی از لیدرها برایم آورد. من هرجایی کار می‌کنم با همه وجود وظیفه‌ام را انجام می‌دهم. اعتقادم این است آدم جایی که مسئولیت دارد، باید پولی که می‌گیرد و به خانه می‌برد حلال باشد. به همین خاطر با همه وجود در تراکتور کار می‌کنم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و هر مربی بزرگی دوست دارد در این تیم کار کند، چه برسد به من که یک مربی کوچک هستم.

 


به هدفشان نرسیدند، داستان درست کردند!
متاسفانه بعد از بازی عکسی منتشر شده که می‌گویند مشت هایم را گره‌کرده ام؛ آن عکس اصلا مربوط به نیمه اول بازی است و نه آخر مسابقه. در آن صحنه من می‌خواهم برگردم و سرم را بگیرم که برخی آدمها جو درست کردند. برخی آدمها اینطور هستند. بازی دیروز یک فوتبال بود که تمام شد و رفت اما برخی دشمنان امیر قلعه‌نویی که منتظر اتفاق دیگری در بازی دیروز بودند وقتی به هدفشان نرسیدند، داستان درست کرده‌اند. من باید بگویم اینها جزو طرفداران استقلال هم نیستند. می‌دانم چه کسانی هستند و دنبال چه چیزهایی.

 


کامیابی‌نیا 16 ساله را در مس بازی دادم
من هرجا کار کردم، یک تیم سایه ایجاد کردم. در مس کرمان کمال کامیابی نیا را با 16، 17 سال سن بازی دادم. خیلی های دیگر هم بودند. در تراکتورسازی نیز این کار را انجام دادم و یکسری جوان را آوردیم که در آینده می‌توانند در تراکتورسازی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

 


از بازیکنانم تشکر می‌کنم
واقعا از بازیکنان تیمم تشکر می‌کنم. ممنون همه آنها هستم. تیم ما 30،‌40 درصد بازیکنانش مصدوم هستند و شما می بینید بازیکنی با این وضعیت که سربازی‌اش یا قراردادش بیست روز دیگر تمام می‌شود، با معرفت بازی می‌کند و اینها در فوتبال ارزشمند است.

 


می‌بریم، می‌گویند مشت گره کرده!
در پایان یکبار دیگر از طرفداران تشکر می‌کنم که روز خوبی را رقم زدند. امیدوارم در همه بازی‌ها یادگار چنین شرایطی داشته باشد تا با احترام به حریف از فوتبال لذت ببریم. ما احتیاج به معرفت و اخلاق‌مداری داریم تا همه از فوتبال لذت ببرند. شما دیدید در بازی بایرن مونیخ و رئال چه اتفاقاتی افتاد؛ بعد از بازی همه دست دادند و تمام شد. حالا اینجا می‌بری، می‌گویند مشت گره کرده است! واقعا دنبال چه چیزی هستید؟

دیدگاه‌ها