کد خبر : 1410378 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 09:28 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از اردوی رقیب پرسپولیس 

پاداش 200 میلیون تومانی برای بازیکنان الهلال

رقیب عربستانی پرسپولیس در حالی خود را برای بازی حساس دوشنبه شب با قهرمان ایران آماده می کند که با پاداش میلیونی برای این بازی شارژ شد.

پاداش 200 میلیون تومانی برای بازیکنان الهلال

به گزارش "ورزش سه"، حسرت شش ساله قهرمانی در لیگ عربستان پنجشنبه شب با برتری الهلالی ها در دربی ریاض به پایان رسید تا این تیم چهاردهمین جام قهرمانی را بالای سر ببرد. عنوانی که سال ها بود طرفداران این تیم پرطرفدار پایتخت عربستان در انتظارش بودند. بعد از این اتفاق سران متمول باشگاه که سر از پا نمی شناختند برای اعضای تیم سورپرایزهای ویژه ای در نظر گرفتند تا به این ترتیب بازیکنان الهلال را برای مصاف حساس با پرسپولیس هم باانگیزه تر کنند.


پاداش 200 میلیون تومانی برای بازیکنان


نواف امیر بن فیصل مالک متمول و پرنفوذ باشگاه الهلال در پی قهرمانی زودهنگام این تیم در لیگ عربستان بلافاصله پاداش ویژه ای برای اعضای تیم در نظر گرفت که بنا به نوشته رسانه های عربستانی این پاداش 200 هزار ریال سعودی(200 میلیون تومان) برای هر نفر خواهد بود ضمن این که قرار است هفته آینده ضیافت مجللی در یکی از کاخ های مالک باشگاه در ریاض برگزار و از اعضای تیم تجلیل و قدردانی شود.

 

1194500


کاروان الهلال امشب در مسقط


بعد از یک جلسه تمرین سنگین در ریاض بعد از قطعی شدن قهرمانی عربستان کاروان الهلال امروز با تنها یک غایب راهی مسقط در عمان می شود تا اردوی خود را برای بازی حساس با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برپا کند. تنها غایب الهلالی ها در این بازی یاسرالقحطانی کاپیتان سرشناس شان است که به دلیل مصدومیت نمی تواند به میدان برود.

 

1194504


نشست با دیاز بعد از بازی پرسپولیس 


رسانه های عربستانی بار دیگر با اشاره به برنامه های باشگاه سعودی برای حفظ سرمربی آرژانتینی مدعی شدند بعد از بازی با پرسپولیس در بازگشت کاروان الهلال به ریاض نشستی محرمانه با حضور نواف امیر بین فیصل رئیس باشگاه و رامون دیاز دو طرف در خصوص برنامه های سال بعد و تمدید قرارداد مذاکرات مهمی خواهند داشت و قرار است در این نشست راجع به خریدهای جدید الهلال هم تصمیم گیری شود.

 

1194505


عذرخواهی سامی الجابر از الهلالی ها


سامی الجابر مرد افسانه ای باشگاه الهلال و تیم ملی عربستان که در حال حاضر به عنوان سرمربی الشباب فعالیت می کند پنجشنبه شب در اواسط نیمه دوم بازی درگیری شدیدی با رامون دیاز آرژانتینی پیدا کرد که این اتفاق جنجال های رسانه ای فراوانی به راه انداخت. طرفداران الهلال که انتظار نداشتند سامی الجابر مقابل تیم محبوبش اینگونه رفتار کند با حملات گسترده به صفحات اجتماعی این چهره سرشناس از او انتقاد کردند که پیرو این موضوع سامی الجابر دیروز رسما از رامون دیاز و الهلالی ها عذرخواهی کرد و قهرمانی شان را تبریک گفت.

 

1194502


جشن قهرمانی بعد از پرسپولیس 


این درست با برتری مقابل الشباب در دربی ریاض قهرمانی الهلال قطعی شد و بازیکنان این تیم جشن و پایکوبی به راه انداختنداما بنا بر اعلام باشگاه جشن مفصل قهرمانی این تیم جمعه شب بعد از بازی با القادسیه در لیگ عربستان و در حضور پرشمار طرفداران در ورزشگاه ملک فهد برگزار خواهد شد. جدالی که قرار است بعد از پایان آن مراسم اهدای جام نیز انجام شود. رسانه های عربستانی مدعی شدند بنا به درخواست الهلالی ها برگزاری جشن قهرمانی به بعد از جدال حساس با پرسپولیس در لیگ قهرمانان موکول شده است.

 

1194501


بازتاب مصاحبه برانکو در رسانه های سعودی


سرمربی کروات پرسپولیس در گفتگویی با یکی از سایت های عربی به الهلال لقب رئال مادرید آسیا را داد که این صحبت های برانکو ایوانکوویچ در رسانه های سعودی بازتاب گسترده ای داشت. سایت sportska در همین ارتباط نوشت:« وقتی برانکو که خود سابقه مربیگری در لیگ عربستان را دارد به الهلال لقب رئال مادرید آسیا را می دهد مشخص است که او در آستانه دیدار برگشت با این تیم به دنبال بالا بردن روحیه و انگیزه بازیکنان پرسپولیس است تا بهترین نمایش خود را برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود از گروه مرگ آسیا را ارائه دهند». این در حالی است که سایر روزنامه ها و سایت های خبری عربستان هم واکنش های جالبی به صحبت های سرمربی پرسپولیس انجام داده اند.

 

دیدگاه‌ها