کد خبر : 1410405 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 11:12 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

ماندن قطعی فقط 5 بازیکن و نگرانی نفرات برای تمدید قرارداد

نقل و انتقالات تابستانی، دغدغه اصلی تراکتور

باشگاه تراکتورسازی با وجود محرومیت از جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد با نفرات کنونی انجام نداده است.

نقل و انتقالات تابستانی، دغدغه اصلی تراکتور

به گزارش "ورزش‌سه"، محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی در نظر گرفت و این تیم را از جذب بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالاتی منع کرد، مشکلات زیادی را در فصل جاری برای سرخپوشان تبریزی به وجود آورد. مشکل اصلی اما به نظر می رسد برای فصل اینده گریبان تراکتورسازی را بگیرد. جایی که بازیکنان زیادی قراردادشان به پایان رسیده و هنوز اقدامی برای تمدید قرارداد این نفرات انجام نشده است. این را می شود از مصاحبه های چند روز گذشته بازیکنان به خوبی متوجه شد.


مصاحبه های بازیکنان


در یکی، دو هفته گذشته اکثر بازیکنان تراکتورسازی در مصاحبه های خود به یک موضوع اشاره کردند وآن هم بحث تمدید قراردادشان بود. نفراتی مانند محمدرضا اخباری، فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد ابراهیمی و ... همگی یک دغدغه مشترک داشتند؛ عدم مذاکره باشگاه با آنها برای وضعیت فصل آینده. این بازیکنان اعتقاد دارند در حالی که اکثر باشگاه ها اقدامات نقل و انتقالاتی شان برای فصل بعد را آغاز کرده اند، تراکتور که نمی تواند بازیکن جدید جذب کند، باید هرچه سریعتر مذاکره با بازیکنان مورد نظر برای تمدید قراردادرا آغاز کند اما این اتفاق تاکنون رخ نداده است.


قرارداد این نفرات تمام می شود


از جمع بازیکنان کنونی تراکتورسازی محمدرضا اخباری، سعید آقایی، محمد نوری، کرار جاسم، لوسیانو ادینیو و فرزاد حاتمی قراردادشان در پایان فصل تمام می شود. در این بین اخباری سربازی اش تمام می شود و با سایپا قرارداد دارد. اگر مسئولان تراکتورسازی خواهان ماندگاری این دروازه بان هستند، باید با سایپا وارد مذاکره شوند. از سوی دیگر سعید آقایی نیز از چند تیم لیگ برتری از جمله پرسپولیس پیشنهاد دارد اما ماندن یا رفتنش را منوط به مذاکره با تراکتور کرده است. لوسیانو ادینیو نیز چندی قبل در مصاحبه ای اعلام کرد احتمالا از تراکتورسازی جدا می شود.


بازیکنانی که قرارداد مشروط دارند


خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی و شهرام گودرزی 5 بازیکن کنونی تراکتورسازی اگرچه تا پایان فصل هفدهم لیگ برتر با تراکتورسازی قرارداد دارند اما قرارداد سال آینده آنها مشروط به توافق مالی است. آنها برای ماندن در تراکتورسازی باید بر سر مسائل مالی با باشگاه توافق کنند. این درحالی است که این بازیکنان از سال های قبل از باشگاه طلبکار هستند و امسال نیز هنوز مبالغ زیادی را دریافت نکردند. 


سرباز ها ماندنی هستند


مهدی شریفی، هادی محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده و نفرات جوانی مانند بهرامی، طاهران، تهامی، آقاسی و ... بازیکنانی هستند که به واسطه سرباز بودنشان باید لیگ هفدهم را نیز با پیراهن تراکتورسازی آغاز کنند. البته در این میان مهدی شریفی احتمالا سربازی اش نیم فصل سال آینده به پایان می رسد.


بازگشت دو بازیکن


علیرضا رمضانی و محمد نادری دو بازیکنی هستند که در پایان فصل باید به تراکتورسازی برگردند. آنها که در نیم فصل به صورت قرضی راهی صبای قم و نساجی شدند با پایان قراردادشان باید به تراکتور برگردند و بار دیگر پیراهن این تیم را بپوشند.


مورد خاص سینا عشوری


موضوع سینا عشوری خاص ترین مورد تراکتوری ها است. عشوری در اواسط نیم فصل اول رباط صلیبی پاره کرد و مسئولان باشگاه اعلام کردند نام او از لیست تیم برای نیم فصل دوم خارج شده است. از سوی دیگر او قراردادش را با تراکتور تمدید کرده اما اگر از لیست سازمان لیگ خارج شده باشد، او نمی تواند فصل آینده برای تراکتورسازی به میدان برود. با این حال مسئولان باشگاه باید برای حل مشکل این هافبک تدافعی که به فوتبال برگشته، تلاش کنند.

دیدگاه‌ها