کد خبر : 1410497 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 16:12 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسین آبادی: برای خداحافظی محمودی دعا نکردم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: برای اینکه شهرام محمودی بر تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی بماند دعا نمی کردم ولی الان از اینکه در اردو حضور دارم خوشحالم.

حسین آبادی: برای خداحافظی محمودی دعا نکردم 

به گزارش "ورزش سه"،  پس از اینکه شهرام محمودی بر تصمیم خود برای خداحافظی از تیم ملی پابرجا ماند، ایگور کولاکوویچ مجبور شد جواد حسین آبادی را در پست پشت خط زن به اردو دعوت کند.


حسین آبادی اظهار داشت: در حال حاضر به همراه امیر غفور و رضا قرا سه پشت خط زن تیم ملی هستیم. غفور و قرا خیلی خوب هستند اما من هم تلاش می کنم تا بتوانم نظر کادر فنی را برای حضور در فهرست نهایی تیم ملی جلب کنم.


وی خاطرنشان کرد: همه می دانیم که شهرام محمودی یکی از بهترین های دنیا است و حالا که در تیم ملی حضور ندارد باید بیشتر به تیم کمک شود.


حسین آبادی در پاسخ به این سوال که آیا در زمانی که کولاکوویچ از محمودی خواسته بود به تیم ملی برگردد، دعا می کردی که این درخواست را قبول نکند؟ گفت: در این فصل با وجود مشکلات زیادی که در تیم پارسه داشتیم تلاش کردم عملکرد خوبی داشته باشم. پس از پایان لیگ هم دعا نمی کردم که شهرام محمودی به تیم ملی نیاید اما الان از حضورم در اردو خوشحالم و امیدوارم به جایگاهی که می خواهم برسم.

دیدگاه‌ها