کد خبر : 1410501 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 16:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: جشن صعود را برابر الفتح می‌گیریم

سرمربی استقلال خوزستان می گوید بازی سختی برابر الفتح خواهند داشت و با برد می توانند خیالشان برای صعود راحت شود.​​​​​​​

پورموسوی: جشن صعود را برابر الفتح می‌گیریم

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره پیروزی برابر فولاد خوزستان گفت: بازی سختی داشتیم، بالاخره دربی است اما بازی زیبایی شد و تعداد گل ها نشان دهنده این بود، می دانستم بازی را با تلاش می بریم اما با این تعداد گل را فکر نمی کردم، خدارا شکر توانستیم بازی را پیروز شویم و سه امتیاز مهم شیرین را کسب کنیم. این برد برای ما از این نظر بسیار مهم بود که باید این هفته برابر الفتح قرار بگیریم، روحیه عالی به تیم تزریق شده و همه هم قسم شده اند تا بازی را پیروز شویم.

 

وی در ادامه افزود: ما مشکلات فراوانی داشتیم، چند جلسه تمرین نکردیم اما بازیکنان انگیزه فوق العاده داشتند و توانستیم ببریم، ما در آسیا نیز وضعیت بسیار خوبی داریم و باید این بازی را ببریم تا صعودمان مسجل شود، مطمئن باشیم ما هم می توانیم مانند لستر سیتی که در اروپا درخشان بود، در آسیا شگفتی ساز شویم.

 

سرمربی استقلال خوزستان درباره حل مشکلات تیمشان گفت: هنوز هیچ خبری نشده است، ما یک سال بانک ملی را تبلیغ کرده ایم، اما هیچ کمکی نشده است، استاندار یاور اصلی ما بوده است، امیدواریم او بتواند مسئولان بانک ملی را مجاب به انجام تعهدشان کند، اینگونه برای فصل بعد وضعیت مشخص نیست و نمی دانیم چه آینده ای برای ما اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها