کد خبر : 1410508 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 16:45 | 142.2K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا به دادگاه عالی ورزش متوسل شد

شاید نیمار در ال کلاسیکو بازی کند!

جلسه فوری دادگاه حکمیت ورزشی برای رسیدگی به پرونده محرومیت نیمار تشکیل نشد تا پیچیدگی ها در این زمینه بیشتر شود. حالا نیمار در اقدامی ریسکی می تواند در ال کلاسیکو بازی کند.

شاید نیمار در ال کلاسیکو بازی کند!

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از دقیقه 60 بازی با مالاگا شروع شد؛ وقتی نیمار با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد و هنگام خروج از زمین نیز برای داور چهارم به تمسخر دست زد. این حرکت او در گزارش داوری بازی قید و به همین دلیل نیمار سه جلسه از همراهی بارسلونا محروم شد.

به این ترتیب نیمار علاوه بر غیبت در دیدار با سوسیداد، بازی فردا برابر رئال و هفته بعد مقابل اوساسونا را نیز از دست داده است.

 

بارسلونا به این حکم محرومیت سه جلسه ای نیمار ادعا فرجام خواهی داد که در دادگاه استیناف لالیگا رد شد و قرار شده بود که پرونده نیمار در دادگاه حکمیت ورزشی(CAS) مورد بررسی دوباره قرار بگیرد.

 

 

1191670

 

 

وکلای بارسلونا ساعت 16 روز گذشته یعنی در آخرین دقایق به دادگاه CAS ادعای فرجام خواهی دادند در حالی که نشست اعضای آن به اتمام رسیده بود. هدف بارسلونا این بود که با عدم تشکیل جلسه دادگاه بتوانند محرومیت نیمار را دو هفته به حالت تعلیق در بیاورند(از لحظه فرجام خواهی به CAS تا زمانی که نظر نهایی اعلام نشده، حکم محرومیت دو هفته به حالت تعلیق در خواهد آمد) تا او فردا در ال کلاسیکو به میدان برود؛ اما امروز صبح اعلام شد که دادگاه CAS به دلیل اهمیت موضوع، ساعت 14.30 جلسه ای فوری ترتیب خواهد داد؛ هرچند که آ.اس دقایقی پیش به نقل از انریکه آرنالدو، رئیس دادگاه، اعلام کرد که این جلسه برگزار نشده؛ چرا که دو عضو اصلی دادگاه به دلیل مشغله غیبت داشتند.

 

 

1194465

 

 

به این ترتیب انریکه حالا می تواند در اقدامی ریسکی، نیمار را فردا برابر رئال به میدان بفرستد ولی بدون شک رئال با توسل به حکم دادگاه استیناف، به این مساله اعتراض خواهد کرد که در این صورت نتیجه بازی می تواند 3-0 به سود رئال شود.

مارکا، دیگر رسانه معتبر اسپانیا در عوض هرگونه تعلیق حکم نیمار را منتفی دانسته و محرومیت او را قطعی عنوان کرده است.

 

در هر صورت باید همچنان منتظر دادگاه CAS ماند چرا که تا ساعاتی پیش از شروع بازی نیز می تواند جلسه رسیدگی به پرونده محرومیت نیمار مورد بررسی قرار گرفته و رای نهایی اعلام شود.

دیدگاه‌ها