کد خبر : 1410524 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 16:40 | 96.7K بازدید | 5 دیدگاه

CR7 آماده به ال کلاسیکو رسید

بارسلونا، طعمه مورد علاقه کریس رونالدو

کریستیانو رونالدو این روزها در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و فردا امید اول گلزنی رئال به بارسلونا محسوب می شود.

بارسلونا، طعمه مورد علاقه کریس رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات ویژه زیدان برای رونالدو و استراحت دادن به او در میانه های فصل، باعث شده تا فوق ستاره پرتغالی بر خلاف تمام سال های گذشته، در مقطع پایانی فصل در بالاترین سطح آمادگی قرار داشته باشد. 5 گل او به بایرن در دو بازی رفت و برگشت، اثبات کننده این ادعا هستند.

 

 

1194605

 

 

البته رونالدو در این فصل شاهد افت متوسط گلزنی خود بوده است. او تا به اینجای فصل 0.81 گل درهر بازی به ثمر رسانده در حالی که سابق بر این، متوسط گلزنی رونالدو 1.06 گل در هر بازی بود؛ با این حال آنچه نمی توان در مورد او کتمان کرد، اهمیت گل هایش و تعیین کننده بودن آنهاست.

 

رونالدو در فصل جاری 31 گل به ثمر رسانده که 13 تای آنها اولین گل رئال بوده است. 6 گل او اولین گل بازی بوده و 7 گل در شرایطی به ثمر رسیده که رئال از حریف خود عقب بوده است. برای مثال در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن، رونالدو در شرایطی گل اول خود را به ثمر رساند که رئال 1-0 از بایرن عقب بود. در دور گروهی لیگ قهرمانان و برابر دورتموند نیز گل اول رونالدو در چنین شرایطی به ثمر رسیده بود.

پس از رونالدو، بنزما و راموس قرار دارند که به ترتیب 7 بار و 4 بار موفق به زدن گل اول رئال شده اند.

 

 

1194273

 

 

در چنین شرایط خوبی، رونالدو به بارسلونا یعنی طعمه مورد علاقه خود رسیده است.

او در 26 مصافش با بارسا موفق به زدن 16 گل به این تیم شده است؛ یعنی متوسط 0.8 گل در هر بازی (در مقابل 0.63 گل مسی در هر ال کلاسیکو). در 15 رویارویی اخیر رونالدو با بارسا نیز او توانسته 12 گل به بارسا بزند که آمار فوق العاده ای محسوب می شود.

دیدگاه‌ها