کد خبر : 1410544 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 18:39 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

اهمیت سه امتیاز برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ؛

نقشه پرسپولیس؛ «مسقط» محلی برای «سقوط الهلال»

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی که با 5 امتیاز پشت سر الهلال و الریان قرار گرفته اند باید روبروی نماینده عربستان قرار گیرند.

نقشه پرسپولیس؛ «مسقط» محلی برای «سقوط الهلال»

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را خاتمه داد و در مرحله برگشت نیز برابر الریان به یک تساوی خانگی رسید تا قافیه را به نماینده قطر برای شانس دوم صعود واگذار کند.


سرخپوشان در صورت شکست برابر الهلال عربستان کار خود را در آسیا خاتمه یافته خواهند دید و با 5 امتیاز شانسی برای صعود مقابل الهلال 11 امتیازی و الریانی که برابر الوحده قرار می‌گیرد تا به هفت امتیاز فعلی خود بیفزاید، نخواهد داشت.


تساوی در این بازی باعث افزایش حساسیت بازی هفته پایانی بین الهلال عربستان و الریان قطر خواهد شد. پرسپولیس در صورت تساوی برابر الهلال 6 امتیازی خواهد شد و باید امیدوار باشد الریان موفق به شکست الهلال در هفته پایانی شود. تساوی به معنای خارج شدن اختیار این گروه از دست پرسپولیس خواهد بود و آنها ضمن پیروزی در هفته پایانی برابر الوحده با اختلاف گل باید در انتظار شکست الهلال عربستان باشند. خصوصا اینکه پرسپولیس با تفاضل گل منفی یک شرایط سخت‌تری دارد و باید در صورت تساوی به یک پیروزی بیش از دو گل اختلاف برابر الوحده دست یابد.


با این شرایط اما پیروزی برابر الهلال می‌تواند آنها را به شرایط فوق العاده‌ای برای صعود برساند؛ این پیروزی آنها را 8 امتیازی خواهد کرد و بالاتر از الهلال قرار خواهد داد ( رده بندی تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به بازی رو در رو خواهد بود). در این صورت پرسپولیس در صورت پیروزی برابر الوحده و بدون توجه به نتیجه دو تیم دیگر این گروه در هفته پایانی صعود خواهد کرد و حتی می‌تواند مسقط را به محلی برای سقوط نماینده عربستان تبدیل کند.

دیدگاه‌ها