کد خبر : 1410596 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 21:39 | 33K بازدید | 4 دیدگاه

چلسی 4-2 تاتنهام؛ آبی ها اولین فینالیست FA CUP

چلسی موفق شد با ارائه یک بازی برتر 2-4 تاتنهام را مغلوب کرده و به فینال جام حذفی انگلیس راه پیدا کند.

چلسی 4-2 تاتنهام؛ آبی ها اولین فینالیست FA CUP

 

به گزارش "ورزش سه"، دو مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر، این بار در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند.

 

بازی با برتری چلسی آغاز شد و بعد از تنها گذشت 5 دقیقه این تیم به گل رسید. شاگردان کونته پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و ویلیان برزیلی با ضربه ای دیدنی موفق شد دروازه هوگو لوریس را باز کند.

 

 

1194646

 

 

دقایقی بعد، باتشوایی در محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شد اما ضربه آرام او در اختیار سنگربان تاتنهام قرار گرفت.

 

اما در دقیقه 18، تاتنهام بر خلاف جریان بازی به گل رسید. با ارسال اریکسن از راست، هری کین موفق شد با قطع توپ دیدنی توپ را به گوشه دروازه کورتوا هدایت کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

 

1194642

 

 

دقایق زیادی از بازی به علت تکل خطرناک دله آلی روی پای داوید لوییز و درگیری بازیکنان دو تیم سپری شد. در ادامه، تاتنهام با یک ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد اما ضربه سر دایر از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در اواخر نیمه اول، چلسی با متوقف شدن موسس در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد و ویلیان این بار از فاصله ای نزدیک تر موفق به باز کردن دروازه تاتنهام شد.

 

در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه اول با برتری 1-2 چلسی به پایان برسد.

 

بازی در 45 دقیقه دوم با برتری تاتنهام آغاز شد و آنها در دقیقه 51 به گل رسیدند. روی پاس مواج و دیدنی اریکسن در پشت مدافعان چلسی به دله آلی، این ستاره جوان با یک ضربه دیدنی موفق شد دروازه کورتوا را باز کند تا کار باز هم به تساوی کشیده شود.

 

 

1194641

 

1194647

 

 

در دقیقه 60، کونته تصمیم گرفت تا هازارد و کاستا را وارد میدان کند تا در همان 90 دقیقه کار را تمام کند. در دقیقه 65، وانیاما از راه دور اقدام به شوت زدن کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

 

1194643

 

 

اما در دقیقه 75،  چلسی موفق شد توسط ادن هازارد به گل برسد. کرنر چلسی توسط مدافعان تاتنهام دفع شد اما هازارد با حضور به موقع و نواختن ضربه ای دیدنی از پشت محوطه، گل سوم آبی های لندن را به ثمر رساند.

 

 

1194644

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 80 و با پاس هازارد، نمانا ماتیچ با ضربه ای غیرقابل مهار از پشت محوطه، گل چهارم چلسی را به ثمر رساند. 

 

در اواخر بازی و روی ارسال فابرگاس، دیگو کاستا می توانست گل پنجم را به ثمر برساند اما ضربه سر او راهی به دروازه نیافت. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا چلسی با برتری 2-4 راهی فینال شود.

دیدگاه‌ها