کد خبر : 1410600 | 02 اردیبهشت 1396 ساعت 21:50 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین دورتموند در خانه گلادباخ

دورتموند موفق شد در دیداری مهیج با نتیجه 2-3 گلادباخ را مغلوب کند.

پیروزی شیرین دورتموند در خانه گلادباخ

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف برابر موناکو در لیگ قهرمانان، زنبورها برای تجدید روحیه مهمان گلادباخ بودند.

 

از همان ابتدا دورتموند حملات خود را روی دروازه گلادباخ آغاز کرد تا در دقیقه 10 صاحب ضربه پنالتی شد تا مارکو رویس، ستاره سابق گلادباخ بر خلاف جهت حرکت سومر دروازه او را باز کند.

 

 

1194650

 

 

2 دقیقه بعد زنبورها باز هم موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشتند اما ضربه دمبله روی پاس پولیسیچ، با عکس العمل گلر گلادباخ مواجه شد.

 

در دقیقه 23، گلادباخ صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما بورکی موفق شد با عکس العملی مناسب توپ را دور کند.

 

لحظاتی بعد، این بار رویس باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او در استروبل در آخرین لحظه مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در ادامه، دورتموند بر جریان بازی تسلط داشت اما در خلق موقعیت خطرناک روی دروازه گلادباخ ناتوان بود.

 

اما بر خلاف جریان بازی و در ثانیه های پایانی نیمه اول، گلادباخ به گل رسید. استیندل در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد و با ضربه آرام و دقیق به گوشه دروازه، بورکی را تسلیم کرد تا نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

 

1194651

 

 

اما با شروع نیمه دوم، گلادباخ در همان ابتدا به گل رسید. با ارسال کرنر و ضربه هان، اشملرز به اشتباه دروازه خودی را گشود تا گلادباخ از حریف خود پیش افتد.

 

در ادامه، دورتموند تلاش زیادی برای باز کردن دروازه سومر داشت اما نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند.

 

اما در دقیقه 59، زنبورها به گل تساوی رسیدند. اوبامیانگ تنها لحظاتی بعد از ورود به میدان موفق روی پاس دمبله با ضربه ای دقیق بازی را به تساوی بکشاند.

 

در دقیقه 71، دورتموند صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ضربه پولیسیچ راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 77، گلادباخ بهترین موقعیت را برای زدن گل برتری داشت اما ضربه هرمان در موقعیتی تک به تک توسط بورکی مهار شد.

 

در دقیقه 83، گوئررو موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه گلادباخ داشت اما ضربه آرام او راهی به دروازه نیافت.

 

اما حملات دورتموند در دقیقه 87 جواب داد و روی پاس کاسترو، گوئررو موفق شد از درون محوطه دروازه سومر را باز کرده و دورتموند را پیش اندازد. در ادامه نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا دورتموند با نتیجه 2-3 پیروز میدان باشد.

دیدگاه‌ها