کد خبر : 1410613 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 01:13 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست عجیب اینتر در خانه فیورنتینا

اینتر در دیداری خارج از خانه با نتیجه 5-4 مغلوب فیورنتینا شد و فرصت صعود به رتبه ششم جدول سری آ را از دست داد.​​​​​​​

شکست عجیب اینتر در خانه فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار شاگردان استفانو پیولی در نیمه اول به پیروزی 2-1 رسیدند اما در نیمه دوم 4 بار دیگر دروازه شان را باز شده دیدند و علی رغم تلاش زیاد در دقایق پایانی، نتوانستند مانع از شکست شان در این دیدار شوند.

 

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی می توانست به گل برسد اما کم دقتی بازیکنان این تیم در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این فرصت ها از دست برود.

 

پس از آن نوبت تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست بگیرد و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه نرآتزوری ایجاد کند و سرانجام در دقیقه 23 به گل رسیدند.

 

روی یک حرکت هماهنگ بود و ارسال کوتاه میلیچ در مقابل دروازه به ماتیاس وسینو رسید و او هم با یک بغل پا، کار را تمام کرد.

 

اینتر خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و در دقیقه 28 به گل تساوی رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که پاس کاندروا در مقابل دروازه به پریشیچ رسید و او هم با شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 

برتری اینتر بعد از این گل هم ادامه داشت و 6 دقیقه بعد این تیم به گل دوم رسید. ایکاردی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از یک پیشروی خوب، با ضربه ای دقیق توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

در دقایق پایانی نیمه اول بازی بار دیگر متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با برتری 2-1 اینتر به پایان رسید.

 

نیمه دوم را فیورنتینا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 به یک ضربه پنالتی رسید اما ضربه بد فدریکو برناردسکی را هاندانوویچ به راحتی مهار کرد.

 

اما حملات این تیم ادامه پیدا کرد و در فاصله 16 دقیقه، تیم میزبان 4 بار به گل رسید.

 

ابتدا در دقیقه 63 و روی یک ضربه کرنر، ارسال بورخا والرو را داویده آستوری با یک ضربه عالی تبدیل به گل دوم کرد. یک دقیقه بعد و باز هم روی پاس والرو، این بار وسینو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوتی دیدنی، حساب کار را 3-2 کرد.

 

برتری میزبان ادامه داشت و این تیم در دقیقه 70 به گل چهارم رسید. روی یک ضدحمله سریع بود که خوما باباکار با ضربه ای فنی و دقیق، توپ را به گوشه دروازه هاندانوویچ فرستاد.

 

در حالی که اینتری ها به دنبال جبران گل های خورده بودند، فیورنتینا در دقیقه 79 به گل پنجم رسید.

 

روی یک حمله نه چندان خطرناک، روی تعلل مدافعان اینتر، باباکار بار دیگر در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

اینتری ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند و توانستند به دو گل برسانند.

 

ابتدا در دقیقه 88 ایکاردی که داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، با یک چرخش خوب و ضربه ای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

سپس در دقیقه 90+1، روی یک ضربه کرنر، ضربه سر ایکاردی اختلاف را به حداقل رساند اما تلاش بازیکنان میهمان برای رسیدن به گل تساوی در دقایق باقی مانده بی فایده بود و بازی با برتری 5-4 فیورنتینا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها