کد خبر : 1410641 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 11:00 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

استخدام دو وکیل خارجی و نامه‌نگاری های جدید

آخرین تلاش‌های تراکتور برای تعلیق محرومیت فیفا

باشگاه تراکتورسازی برای تعلیق محرومیت خود از نقل و انتقالات تابستانی تلاش های متعددی را انجام داده و اقدامات اداری در این باره ادامه دارد.

آخرین تلاش‌های تراکتور برای تعلیق محرومیت فیفا

به گزارش "ورزش‌سه"، محرومیتی که فیفا برای تراکتورسازی مبنی بر ممنوعیت از جذب بازیکن جدید در دو پنجره نقل و انتقالاتی در نظر گرفت، مشکلات زیادی را برای این تیم در فصل جاری ایجاد کرد. همین مساله بود که اجازه نداد امید عالیشاه، احمد نوراللهی، هاشم بیگ زاده وسجاد شهباززاده برای تراکتورسازی در نیم فصل دوم به میدان بروند و در نهایت عاملی مهم برای از دست رفتن قهرمانی برای شاگردان امیر قلعه نویی بود.


نکته مهم تر اما محرومیت تراکتورسازی از پنجره تابستانی نقل و انتقالات است که مشکلات بعدی را می تواند برای این تیم ایجاد کند. در شرایطی که هنوز وضعیت کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی برای فصل بعد مشخص نیست، اگر این تیم نتواند بازیکن جدید جذب کند هم می تواند مشکلات عدیده ای را برای سرخپوشان تبریزی به همراه داشته باشد. از این رو مسئولان باشگاه تراکتورسازی در تلاش هستند تا شاید بتوانند این محرومیت را تعلیق کنند.


در همان روزهای اولیه ای که حکم فیفا ابلاغ شد، باشگاه تراکتورسازی در نامه ای به جیانی اینفانتینو رییس فیفا خواهان تعلیق این محرومیت شد اما رییس فدراسیون جهانی به درخواست مدیرعامل باشگاه تبریزی جواب منفی داد. تراکتوری ها اما از اقدامات اداری خود دست نکشیدند. آنها در این مدت نامه نگاری هایی با کمیته انضباطی فیفا و دادگاه CAS انجام دادند تا شاید بتوانند حکم خود را تعلیق کنند. مسئولان تراکتورسازی در نامه های خود به مدیران فیفا اعلام کردند با توجه به اینکه بدهی های بازیکنان گذشته یکی یکی پرداخت می شود و باشگاه موظف شده تعهدات خود را عمل کند، این محرومیت از نقل و انتقالات تعلیق شود و در آینده اگر بازهم پرونده ای در این باره باز شد، محرومیت اجرایی شود.


در این راستا باشگاه تراکتور دو وکیل خارجی نیز استخدام کرده و قصد دارد از طریق آنها موضوع را در فیفا پیش ببرد. در فاصله حدود 2 ماه تا شروع رسمی نقل و انتقالات باشگاه تبریزی امیدوار است بتواند برای جذب بازیکن جدید اقدام کند و اگر باز هم به نتیجه ای نرسد، مجبور است با بازیکنان کنونی کارش را در لیگ هفدهم آغاز کند.

دیدگاه‌ها