کد خبر : 1410644 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 11:11 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

انصراف باشگاه بابلی از کناره گیری 

ملوان - خونه به خونه برگزار می‌شود

سرپرست خونه به خونه مازندران می گوید باشگاه با خواهش مسئولان و مردم بابل از کناره گیری از لیگ یک منصرف شد.

ملوان - خونه به خونه برگزار می‌شود 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی  این باشگاه ، میرشاد ماجدی در پاسخ به این سوال که باشگاه خونه به خونه هم چنان در تصمیم خود بر کناره‌گیری از لیگ آزادگان مصر است، اظهار کرد: در واقع مسئولان باشگاه ما و مردم بابل از رای کمیته‌ انضباطی هنوز ناراحت هستند. دیشب پدر برادران حسن زاده از دنیا رفت و مسئولان لیگ یک و مردم بابل از حسن زاده خواستند که خونه به خونه به مسابقات بازگردد.


سرپرست خونه به خونه مازندران ادامه‌ داد: ما فقط به خاطر این که به لیگ یک خدشه‌ای وارد نشود و نشان دهیم فوتبال پاک یعنی چه این دو بازی باقی‌ مانده را به میدان می‌رویم. ما می‌بخشیم ولی یادمان نمی‌رود که چه بلایی به خاطر مسائل غیر فوتبالی سر تیم ما آوردند.


او درباره این که مسئولان این باشگاه تصمیم به اعتراض به حکم جدید کمیته‌ انضباطی درباره دیدار خونه به خونه و نساجی مازندران دارند، گفت‌: فعلا در رابطه با این موضوع  صحبتی نشده، قرار بود  جلسه‌ای داشته باشیم که به خاطر فوت پدر برادران حسن زاده لغو شد. هنوز زمان دیدار تکراری خونه به خونه و نساجی مازندران را اعلام نکرده اند و ما منتظر اعلام تاریخ هستیم.


ماجدی با بیان این که موقعیت‌های بسیار خوبی را در این فصل از دست داده‌اند، درباره فصل آینده، خاطرنشان کرد: هنوز درباره ادامه همکاری کادرفنی برای فصل آینده صحبتی نشده است. ما این دو بازی آینده را فقط برای این که نام خونه به خونه را با فوتبال پاک بیاورند بازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها