کد خبر : 1410713 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 15:06 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

معنوی‌نژاد: دوست دارم دریافت کننده بمانم

بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران گفت: از ابتدای دوران والیبال بازی کردنم در پست دریافت کننده حضور داشتم و دوست دارم در این پست باقی بمانم.

معنوی‌نژاد: دوست دارم دریافت کننده بمانم

به گزارش "ورزش سه"،  تیم ملی والیبال ایران در سال های اخیر به علت مصدومیت زیاد بازیکنان پست پشت خط زن، چالش زیادی در این پست داشته است. حتی سال گذشته رائول لوزانو در چند مسابقه مجبور شد بازیکنان دریافت کننده که قدرت تهاجمی بالایی داشتند و محمدجواد معنوی نژاد هم یکی از آنها بود را در پست پشت خط زن به میدان بفرستد.


با توجه به خداحافظی شهرام محمودی از تیم ملی، انتخاب جانشین او یکی از مسائل مهم برای کادر فنی است. معنوی نژاد هم که توانایی بازی کردن در این پست را دارد می تواند به عنوان یکی از گزینه ها برای پشت خط زن بودن در نظر گرفته شود به خصوص اینکه پیمان اکبری مربی تیم ملی هم بارها در طول لیگ از او در این پست استفاده کرده است.


معنوی نژاد درباره این موضوع به سایت هواداری تیم ملی گفت: پست اصلی من دریافت کننده است و از رده نوجوانان تا امروز در این پست بازی کرده‌ام اما یک بازیکن تحت امر سرمربی کار می کند و اگر روزی کولاکوویچ بخواهد که من در پشت خط بازی کنم باید به عنوان بازیکن همان دستور را انجام دهم.


وی ادامه داد: هرچند خودم دریافت را بیشتر دوست دارم اما اگر تیم ملی نیاز داشته باشد قطعا این کار را می کنم. البته هنوز حرفی درباره این موضوع زده نشده و تمرینات وارد فاز بازی شش به شش نشده است. باید پیش برویم تا مشخص شود که کادر فنی چه برنامه ای دارد.

دیدگاه‌ها