کد خبر : 1410717 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 15:13 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

رمز موفقیت ما اتحاد و جنگندگی است

برانکو: باز هم نشان می‌دهیم الهلال از ما برتر نیست

سرمربی در روزی که با توجه به تعدد مصدومان و محرومان شرایط سختی در جدال برابر الهلال پیش رویش قرار گرفته، در نشست خبری حضور یافته و به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت.

برانکو: باز هم نشان می‌دهیم الهلال از ما برتر نیست

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ بعد از قهرمانی زودهنگام سرخپوشان در لیگ شانزدهم اکنون امیدوار است علیرغم تمام مشکلاتی که با آن روبروست، موفق شود این تیم را برابر الهلال به موفقیت برساند. غیبت سیدجلال حسینی، محمد انصاری و سروش رفیعی به دغدغه‌ی بزرگی برای هواداران تبدیل شده تا آنها نگران این جدال باشند. سرمربی کروات اما از ایمان به بازیکنانش صحبت می‌کند و روحیه برتری جویی آنها که عامل موفقیت سرخپوشان در طول فصل بوده است.


وی در خصوص جدال فردا برابر الهلال گفت: قبل از هرچیزی باید بگویم با تیمی بازی می کنیم که بیشترین قهرمانی در آسیا را داشته و بیش از 50 عنوان قهرمانی دارد. آنها همیشه در لیگ قهرمانان حضور داشته و در نیمه نهایی آسیا نیز معمولا حضور داشته اند. آنها نیز دو هفته قبل از پایان فصل خودشان در لیگ قهرمان شده اند و این بازی سختی را برای ما شکل می دهد. 


برانکو درباره شرایط تیمش گفت: بازی سختی خواهد بود خصوصا اینکه ما سه بازیکن خودمان را در این بازی نخواهیم داشت. سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان و سروش رفیعی محروم خواهند بود و محمد انصاری نیز احتمال زیاد شرایط حضور در این بازی را به دلیل مصدومیت نخواهد داشت. اما علیرغم تمام این مشکلات ما در کنار هم تلاش خواهیم کرد تا با اتحاد و جنگندگی‌مان نتیجه خوبی کسب کنیم.


سرمربی سرخپوشان در خصوص شانس موفقیت این تیم برابر الهلال عربستان گفت: ما با تمام خوش بینی مطلق تمام بازی ها را در زمین حاضر می شویم. در بازی رفت هم ثابت کردیم که برتر از ما نیستند. بستگی به این دارد که کدام تیم انرژی خودش را بیشتر حفظ کند و از فرصت‌ها سود ببرد.

دیدگاه‌ها