کد خبر : 1410752 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 17:24 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که بیرانوند باید ستاره باشد

علیرضا بیرانوند که در لیگ برتر نمایش های خوبی ارائه داده و موفق به ثبت هفده کلین شیت شده است، در چهار دیدار آسیایی خود تنها یک بار موفق به انجام این مهم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته تیم پرسپولیس به دلیل نداشتن یک گلر مطمئن امتیازات مهمی را از دست داد، تا در پایان فصل تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان عنوان قهرمانی را به این تیم واگذار کند.


اما با شروع فصل جدید علیرضا بیرانوند به جمع سرخپوشان اضافه شد و با نمایش های خوب خود، خیال برانکو و هواداران پرسپولیس را از بابت خط دروازه راحت کرد. بیرانوند در این فصل 23 بار در لیگ برای پرسپولیس به میدان رفته و با ثبت هفده کلین شیت، تنها 8 بار دروازه خود را باز شده دیده است. گلر آینده دار تیم ملی با کی روش هم در تیم ملی موفق به ثبت رکوردی فوق العاده شده و در 6 دیداری که به میدان رفته، گلی دریافت نکرده.


البته این آمار در آسیا زیاد به نفع گلر پرسپولیس نیست وبیرانوند در چهار دیدار آسیایی که به میدان رفته، موفق به تکرار نمایش های خود در لیگ و بازی های ملی نشده است.

 

1194788


گلر بلند قامت سرخپوشان آمار یک گل به ازای هر 60 دقیقه را در بازی های آسیایی در کارنامه خود می بیند و 11 نجات دروازه را در 4 بازی گذشته به نام خود ثبت کرده، که آمار 2.8 سیو در هر دیدار را نشان می دهد.  ضمن اینکه بیرانوند در هر دیدار به طور متوسط 18 بار با پاس های خود بازی را به جریان انداخته، که دقت پاس های او 52 درصد بوده است.


با تمام این اوصاف بیرانوند در بازی های اخیر پرسپولیس، چه در لیگ و چه در دیدار برابر الریان نمایش های خوبی داشته و با توجه به خصوصیت پرتاب های بلند که می تواند حملات حریف را به ضد حملاتی خطرناک بدل کند، در دیدار برابر الهلال می تواند با پشت سر گذاشتن یکی از روزهای خوب خود در دفع حملات حریف و شروع مجدد بازی، تیمش را به سوی پیروزی در این دیدار رهنمون سازد؛ اتفاقی که پرسپولیسی ها برای پیروزی به آن نیاز خواهند داشت.

 

دیدگاه‌ها