کد خبر : 1410760 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 17:44 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

دستور لبخند در اردوی استقلال

حمله به آسیا برای پایان خوش فصل

تمامی اعضای رختکن استقلال با انگیزه ای متفاوت تمرینات این تیم پیش از دیدار با الاهلی در روز سه شنبه را پیگیری می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف ابراهیمی با رحمتی، دلخوری غفوری از افتخاری، ناراحتی منصوریان از رحمتی، نیمکت نشینی انضباطی غفوری و بسیاری مثال های از این دست از جمله اتفاقاتی است که در ماه ها و هفته های گذشته استقلال را تحت تاثیر قرار داده است. به این اختلافات و حاشیه ها می توان چندین مثال دیگر نیز اضافه کرد تا با توجه به فرا رسیدن روز های پایانی فصل و اوج گرفتن و حساس تر شدن برخی مسائل، این موضوع از اهمیت بیشتری در اردوی آبی ها برخوردار شود.


از سوی دیگر با توجه به فرا رسیدن روزهای حساس پایانی فصل برای استقلال که در دو جبهه لیگ برتر و لیگ قهرمانان هنوز در حال جنگیدن و تلاش کردن است و در دیدار سخت و حیثیتی برابر تراکتورسازی شکست خورده، اثبات این موضوع که این صحبتها تنها گمانه زنی است و تاثیری در روند این تیم ندارد، لازمه تیم منصوریان است.

 

1194793


آبی پوشان که عدم همبستگی و اختلافات درونی تبدیل به سوژه همیشگی آنها بعد از شکست های لیگ شانزدهم شده، در دو تمرین بعد از دیدار روز پنجشنبه "رفاقت" و "دوستی" را بیش از هر چیز دیگری تمرین کردند. امید ابراهیمی و مهدی رحمتی به عنوان سوژه های جدید رفتار بسیار نزدیک و گرمی با یکدیگر داشتند و علیرضا منصوریان نیز که شایعه تنبیه انضباطی وریا از سوی او در هفته گذشته مطرح شده بود با مدافع ملی پوش خود رفتار متفاوتی داشت تا مشخص شود استقلالی ها برای دیدار برابر الاهلی انگیزه هایی فراتر از انگیزه شخصی دارند.

 

1194795

 


درخشش در آسیا؛ انگیزه ای برای اتحاد


صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی است که قطعا برای تمامی اعضای رختکن استقلال، نکته مثبتی در کارنامه ورزشی آنها تلقی می شود. علیرضا منصوریان در اولین سال حضور خود در استقلال می تواند این موضوع را به عنوان یکی از دستاوردهای خود معرفی کند و بازیکنانی مانند مهدی رحمتی و خسرو حیدری که در سالهای پایانی فوتبال خود هستند، با صعود به این مرحله می توانند رویاهای بزرگی را دنبال کنند. بازیکنان جوان استقلال نیز به خوبی می دانند که حضور در مراحل بالای آسیایی می تواند به آنها برای بیشتر دیده شدن و انتقال های بزرگ کمک کند و شاید افزایش این حس میان بازیکنان از جمله دلایلی است که باعث شده منصوریان اردوی آبی ها را یک روز زودتر برگزار کند.


تمرینات آبی پوشان و دیدار برابر الاهلی برای تیم منصوریان، مانوری برای آشتی و دوستی در پایان فصلی است که استقلال بیش از هر چیزی از حواشی خود ساخته در آن ضربه خورد.

 

1194794

 


(عکس رضا سعیدی پور)

 

 

دیدگاه‌ها