کد خبر : 1410764 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 18:13 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

به بهانه ی استعفای جهانیان؛

هیات مدیره استقلال درس عبرتی برای انتخاب‌های بعدی

مشکلات مدیریتی استقلال در یک سال گذشته نشان می دهد که انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه نیاز به بازنگری دوباره دارد.

هیات مدیره استقلال درس عبرتی برای انتخاب‌های بعدی

به گزارش "ورزش سه"، وزیر ورزش دکتر سلطانی فر روز یکشنبه با استعفای شهاب جهانیان از ریاست هیات مدیره استقلال موافقت کرد تا تغییرات مدیریتی در این باشگاه در انتهای فصل قطعی و نهایی باشد.


هیات مدیره کنونی استقلال که هر چند اعضای آن سال گذشته  حکم دریافت کرده بودند اما برخی از آنها تجربه چندین دوره حضور در استقلال را داشتند، در سال گذشته یکی از کانون های بحران این باشگاه بود و به نظر می رسد می توان از عملکرد این هیات مدیره به عنوان درس عبرتی برای وزارت ورزش و انتخاب اعضای جدید نام برد.


عدم فراهم کردن خواسته های سرمربی از جمله زمین تمرینی، مشکلات مالی شدید و اعتصاب بازیکنان، محرومیت از فصل نقل و انتقالات، اختلاف با افشارزاده و افتخاری به عنوان مدیرعامل که منجر به جدایی افشارزاده شد، برداشت پول از حساب استقلال و بسیاری اتفاقات دیگر از جمله شاهکارهایی به شمار می رود که هیات مدیره استقلال در کمتر از یکسال حضور خود در این باشگاه ثبت کردند. اتفاقاتی که نشان می دهد وزارت ورزش و جوانان که در هفته های پیش رو برای جبران مشکلات مدیریتی استقلال قصد تغییرات در این باشگاه را دارد، باید عملکرد این هیات مدیره را به عنوان درس عبرت نگاه کند.

دیدگاه‌ها