کد خبر : 1410768 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 18:30 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

استفاده دیاز از جوانان در تمرین

ستاره الهلال راهی فرانسه می‌شود

در میان بازیکنان مصدوم الهلال، یاسر الشهرانی عازم فرانسه خواهد شد تا دوره درمانی خود را در این کشور دنبال کند.

ستاره الهلال راهی فرانسه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، الهلالی ها که پس از تعطیلی روز جمعه، شنبه تمرینات خود را از سر گرفتند و پس از آن نیز راهی مسقط شدند تا در بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم رودرروی پرسپولیس قرار بگیرند.

 

رامون دیاز در آخرین تمرین الهلالی ها از بازیکنان جوان زیادی سود برد و تمرکز اصلی خود را روی آنها قرار داد تا باتوجه به مصدومیت فراوان بازیکنانش در صورت نیاز از آنها استفاده کند.

 

حمله به دروازه حریف، بازی بدون توپ و تمرینات اختصاصی در دفاع و حمله، آیتم های تمرینی الهلالی ها بود اما برنامه اصلی رامون دیاز در سانتر از جناحین بود.

 

غیبت محمد الشلهوب در این تمرین نشان داد این بازیکن نمی تواند در دیدار برابر پرسپولیس به میدان برود، یاسر القحطانی، مجاهد المنیع، یاسر الشهرانی و سالم الدوساری دیگر بازیکنان مصدوم الهلالی ها هستند که به دلیل عدم حضور در دیدار برابر پرسپولیس در این تمرین حضور نداشتند و عصر شنبه پیگیر روند درمانی خود بودند.

 

یاسر الشهرانی ستاره الهلالی ها به دلیل مصدومیت، صبح روز دوشنبه عازم فرانسه خواهد شد تا دوره درمان خود را در این کشور دنبال کند.


الهلالی ها پس از تمرین در مجموعه ورزشی امیر هذلول بن عبدالعزیر راهی فرودگاه و سپس شهر مسقط شدند تا آماده دیدار برابر پرسپولیسی ها شوند.

 

عربستانی ها عصر امروز نیز تمرینات خود را در ورزشگاه سلطان قابوس از سر می گیرند، آنها در بیانیه ای از هواداران فوتبال در کشور خود و عمان خواستند تا به تشویق این تیم بپردازند و برای باشگاه های لیگ عربستان نیز آرزوی موفقیت کردند.

 

دیدگاه‌ها