کد خبر : 1410769 | 03 اردیبهشت 1396 ساعت 18:32 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد ربیعی را تمدید کردیم؛

ابراهیمی: اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنیم

قائم مقام تیم بادران از تمدید قرارداد این باشگاه با محمد ربیعی برای هدایت این تیم در فصل آینده خبر داد.

ابراهیمی: اشتباهات گذشته را تکرار نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد ابراهیمی قائم مقام بادران در خصوص تمدید قرارداد محمد ربیعی سرمربی این تیم گفت: نظر هیات مدیره روی آقای ربیعی براساس دانش و عملکردی که طی این مدت داشتند مثبت بود و از همین رو تصمیم به تمدید قرارداد ایشان گرفتیم.


او در خصوص تمدید قرارداد ربیعی با وجود فاصله دو هفته ای تا پایان لیگ ادامه داد: آقای ربیعی از چند تیم پیشنهاد داشتند و از این رو قراردادش را مجدد تمدید کردیم تا هرچه زودتر بادران در لیگ دسته اول برای فصل آینده کارش را آغاز کند.


بادران سال گذشته پس از صعود به لیگ یک قرارداد ربیعی را تمدید کرد، اما در ادامه میثاقیان هدایت این تیم را برعهده گرفت؛ قائم مقام این تیم تهرانی در این خصوص می‌گوید: صددرصد کار را با آقای ربیعی ادامه می دهیم و دیگراتفاقات سال گذشته تکرار نخواهد شد. ایشان باتوجه به عملکرد و دانشی که در مربیگری دارند می توانند به تیم بادران کمک کنند و در سال های آینده بیشتر از ایشان خواهیم شنید.

 

1194830


ابراهیمی درباره دو بازی آینده هم خاطرنشان کرد: همه تلاشمان را خواهیم کرد تا برنده دو دیدار آتی باشیم و می‌خواهیم رکورد پارس جنوبی را بشکنیم(باخنده). البته این‌ها شوخی است و در فوتبال هیچ نتیجه‌ای مطلق نیست.


وی در پایان در رابطه با آنکه بادران برای صعود به لیگ برتر بسته شده بود پس چرا نتوانست به این مهم دست پیدا کند می‌گوید: تیم بادران تقریبا در نیم فصل دوم بسته شده و کل مجموعه‌ای که امروز نتایج خوبی گرفته در این فصل به باشگاه اضافه شده و باتوجه به حمایت و تفکرات مثبت آقای قربانیان و خانم موسوی مطمئنا سال آینده جزمدعیان صعود خواهیم بود.

دیدگاه‌ها