کد خبر : 1410889 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 11:29 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه فشرده کاروان الاهلی در تهران

تاخیر برنامه ریزی شده کاروان الاهلی برای حضور در تهران باعث فشردگی شدید برنامه های این باشگاه در تهران شده است.

برنامه فشرده کاروان الاهلی در تهران

به گزارش "ورزش سه"، کاروان الاهلی در تصمیمی قابل تامل که البته پیش از این با نامه نگاری و هماهنگی AFC اتخاذ شده بود، در فاصله کمتر از 30 ساعت تا شروع بازی در تهران حاضر شد تا برنامه نشست، تمرین و جلسه هماهنگی این تیم فشرده تر از همیشه برگزار شود.


کاروان الاهلی ساعت 13:30 طبق اعلام قبلی به تهران خواهد رسید و مسئولان باشگاه استقلال مراسم استقبال از این تیم را در فرودگاه امام خمینی برگزار می کنند. پس از حضور کاروان الاهلی در ایران، بازیکنان این تیم در هتل اسپیناس مستقر خواهند شد و سرمربی این تیم از ساعت 16:30 با حضور در نشست خبری، پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.


جلسه هماهنگی این بازی ساعت 17 با حضور مسئولین دو باشگاه و ناظران بازی در فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و پس از آن ابتدا بازیکنان استقلال از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تمرین خواهند کرد و پس از آن تیم فوتبال الاهلی ساعت 20:15 آخرین تمرین خود را برگزار خواهد کرد.


همچنین بازیکنان الاهلی ساعت 23:30 تهران را به مقصد دبی ترک خواهند کرد و به نظر می رسد سرمربی این تیم بعد از پایان بازی فرصت زیادی برای حضور در نشست خبری پس از بازی نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها