کد خبر : 1410899 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 11:46 | 104.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعقیب و گریز طارمی و انصاری در صدر

ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم (جدول)

مهدی طارمی و ساسان انصاری در هفته های پایانی لیگ با رقابتی سایه به سایه به دنبال کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن هستند، مهاجم هایی که آقای گل های فعلی لیگ برتر محسوب می شوند.

ارزشمندترین بازیکنان لیگ شانزدهم (جدول)

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بازی های لیگ شانزدهم به هفته های پایانی نزدیک می شود رقابت برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ نیز بالا گرفته است، مهاجمانی که در صدر جدول ارزشمندترین بازیکنان لیگ قرار دارند سایه به سایه یکدیگر پیش می روند و در هر دیدار به دنبال کسب امتیاز هستند. 


با بررسی ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر همراه "ورزش سه"، باشید:


اول- ساسان انصاری، فولاد خوزستان، 22 امتیاز 


مهاجم اول فولادی ها پس پایان دوران افول خود در بازی های اخیر یکبار دیگر راه دروازه حریفان را در پیش گرفت و در دو بازی اخیر موفق شد سه بار برای تیمش گلزنی کند. انصاری اکنون با 16 گل مشترکا در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد، او تاکنون 2 بار نیز گلسازی کرده و 4 پنالتی منجر به گل برای تیمش به دست آورده است.

 


 دوم – مهدی طارمی، پرسپولیس، 20.5 امتیاز 


مهاجم ملی پوش پرسپولیسی ها نیز به مانند رقیب خود این روزها تمام حواس خود را به گلزنی سپرده است، طارمی که در پیروزی پرگل تیمش سهیم بود شانزدهمین گل خود را به ثمر رساند تا او نیز یکی از آقای گل های فعلی لیگ محسوب شود، طارمی علاوه بر آن، تاکنون دو بار اقدام به ارسال پاس گل کرده و سه پنالتی نیز به دست آورده که دو ضربه از آنها تبدیل به گل شده اند.

 


سوم – حسن بیت سعید، استقلال خوزستان، 16 امتیاز


مهاجم بی ادعای اهوازی ها که پس از خروج از این تیم بار اصلی خط حمله را به دوش کشید در دیدار هفته اخیر توانست نقش مهمی ایفا کند و به نوعی بیت سعید را می توان از مهم ترین عوامل برد ارزشمند آبی پوشان در دربی اهواز دانست، او تاکنون 10 بار برای یاران پورموسوی گل زنی کرده و 6 بار نیز با پاس های خود زمینه گلزنی در این تیم را فراهم کرد. 

 


چهارم – گادوین منشا، پیکان، 15 امتیاز 


مهاجم نیجریه ای پیکانی در بازی اخیر این تیم در مشهد موفق شد دبل کند، اتفاقی که پیش از این نیز برای این بازیکن افتاده بود و این نشان می دهد این بازیکن در دبل کردن حریفان تبحر دارد، او با دو گلی که این هفته وارد دروازه حریف کرد توانست خود را 14 گله کند و در رده دوم بهترین گلزنان لیگ بایستد، منشا یک پاس گل نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. 

 

1194576


چهارم – کاوه رضایی، استقلال، 15 امتیاز 


کاوه رضایی را می توان موثرترین بازیکن استقلال در لیگ شانزدهم دانست، وی در دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفته موفق شده 7 بار گلزنی و 8 بار گلسازی کند، رضایی با تعداد پاس گل هایی که برای بازیکنان تیمش ارسال کرده توانسته به صورت مشترک در صدر جدول بهترین گلسازهای لیگ قرار بگیرد. 

 

1186169


پنجم – محمد قاضی، نفت تهران، 14.5 امتیاز 


مهاجم باتجربه نفتی ها با وجود اینکه در دیدار اخیر این تیم نتوانست کاری از پیش ببرد اما با این وجود یکی از  بهترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می گذارد، او تاکنون توانسته 12 بار برای تیمش گلزنی کند، قاضی دو پاس گل نیز برای سایر همبازیان خود ارسال کرده و یک پنالتی نیز به دست آورده است.

 

1192933 


ششم – محمد ابراهیمی، تراکتورسازی، 14 امتیاز


ابراهیمی یکی از مهمترین گل های این هفته را وارد دروازه حریف تراکتوری ها کرد، در حالی که چیزی نمانده بود تا بازی دو تیم استقلال و تراکتورسازی با تساوی بدون گل به اتمام برسد شوت زیبای مهاجم کارکشته تبریزی ها سه امتیاز مهم را وارد حساب تراکتوری ها کرد، ابراهیمی با این شوت دیدنی تعداد گل های خود را به عدد 7 رساند، او پیش از این 6 پاس گل نیز ارسال کرده بود و یک پنالتی منجر به گل نیز برای تبریزی ها به دست آورده بود.

 

1194283

 

توضیح جدول: 

 

هر بازیکنی به ازای هر گل و یا پاس گل، یک امتیاز مثبت به دست می آورد،  بازیکنانی که موفق می شوند ضربه پنالتی به دست آورند، در صورت گل شدن آن یک امتیاز و در صورت از دست رفتن آنها نیم امتیاز مثبت به امتیازات خود اضافه می کنند.

 

1195052

1195055

1195056

1195054

دیدگاه‌ها