کد خبر : 1410902 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 11:57 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

خربین به جای بوناتینی

مهاجم سوری ، انتخاب دیاز مقابل پرسپولیس

سرمربی آرژانتینی الهلال عربستان اکنون به دنبال سود بردن از مهاجم سوری خود علیه خط دفاعی پرسپولیس است.

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز، سرمربی آرژانتینی الهلال عربستان که با قهرمانی در لیگ عربستان اکنون تمرکز خود را برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار داده، از اهمیت امتیاز جدال برابر پرسپولیس به خوبی آگاه است. کسب پیروزی از این جدال می‌تواند بازی پایانی این تیم را کاملا تشریفاتی کند و آنها را به مرحله بعدی بفرستد.


بر همین اساس او قصد دارد پلان تهاجمی تیمش را بر اساس قابلیت‌های مهاجم سوری تیمش قرار دهد و از عمر خریبین به عنوان تک مهاجم آبی‌پوشان علیه شاگردان برانکو استفاده کند. 


عمر خریبین که توانسته در دیدارهای گذشته عملکرد فوق العاده‌ای از خود در ترکیب الهلال به جا بگذارد، با گلزنی در دقایق پایانی جدال برابر الریان یک تساوی ارزشمند برای شاگردان دیاز کسب کرد.


قدرت دوندگی بالا و حرکت پا به توپ و تمام کنندگی این مهاجم سوری که سابقه بازی برابر تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی در مالزی را نیز در کارنامه دارد باعث می شود تا الهلالی‌ها امیدوار باشند او موفق به عبور از خط دفاعی سرخپوشان تهرانی شود.


سرمربی الهلال روز گذشته جلسه ای در ارتباط با مسائل فنی بازی با این بازیکن در محل تمرین داشته و بر این اساس قصد دارد از لئو بوناتینی برزیلی روی نیمکت خود سود ببرد.

 

1195057

دیدگاه‌ها