کد خبر : 1410931 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 13:51 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب‌آهن - العین؛ نبرد چهارمی‌ها

العین از حدود 10 روز مانده به دیدار آسیایی با ذوب‌آهن در لیگ داخلی امارات صاحب همان رتبه‌ای شد که حریف پیش روی ایرانی‌اش 9 هفته پیاپی است که در جام خلیج فارس آن را در اختیار دارد.

ذوب‌آهن - العین؛ نبرد چهارمی‌ها 

به گزارش "ورزش سه"،  ذوب‌آهن که آخرین مسابقه خود در لیگ برتر برابر ماشین‌سازی را با برد پشت سر گذاشته است 2 هفته مانده به اتمام جام خلیج فارس همچنان بر سکوی چهارم جدول رده‌‌بندی ایستاده و امیدوار است تا پایان لیگ شانزدهم این جایگاه را از گزند تیم همشهری سپاهان برحذر نگه دارد.


جالب آنکه حریف پیش روی ذوب‌آهن در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا نیز در لیگ کشور خودش در رتبه مشابهی قرار دارد. العین که در آخرین مسابقه خود از هفته بیست و سوم لیگ امارات مصاف 6 امتیازی با الوصل را با نتیجه پُرگل سه بر چهار به این حریف واگذار نمود در پی این باخت یک پله در جدول سقوط کرد و سه هفته مانده به اتمام مسابقات در رده چهارم جای گرفت.


برخلاف ذوب‌آهن که جایگاه چهارمی‌اش به شدت از سوی سپاهان رده پنجمی تهدید می‌شود احتمال سقوط العین در جدول رده‌بندی به واسطه فاصله 9 امتیازی با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش تقریباً صفر است. برعکس ذوب‌آهن که حتی روی کاغذ هم شانسی برای رسیدن به پله سوم ندارد العین امیدوار است تا عقب‌ماندگی 2 امتیازی خود نسبت به الوصل را در سه هفته پایانی جبران نماید. این تیم البته روی کاغذ هنوز شانس نایب‌قهرمانی هم دارد. این احتمال البته در عمل خیلی بعید است رخ دهد.

دیدگاه‌ها