کد خبر : 1411009 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 19:17 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

رشت چشم انتظار هفته پایانی

لیگ یک؛ گل‌گهر3 سپیدرود 2؛فینال صعودبه‌سود وینگو

وینکو بگوویچ که در هفته‌های اخیر با کسب نتایج ضعیف شانس صعود تیمش را کم کرده بود، موفق شد در جدال فینال صعود به یک برتری شیرین دست یابد.

لیگ یک؛ گل‌گهر3 سپیدرود 2؛فینال صعودبه‌سود وینگو

به گزارش "ورزش سه"، سپیدرود در نفس‌های پایانی لیگ کم آورده و شانس بزرگ خود برای صعود به لیگ برتر را کم و کمتر می‌کند. آنها با حضور در سیرجان برابر مدعی دیگر صعود قرار گرفتند که در دو هفته اخیر به نتایج مناسبی دست نیافته بود. فینالی برای صعود با تقابل علی نظرمحمدی و وینکو بگوویچ. این بار شاگردان سرمربی کروات بودند که بازی را اما طوفانی شروع کردند و خیلی زود توانستند انگیزه بالای خود برای صعود را به رخ حریف گیلانی بکشند. علی مرزبان ابتدا در دقیقه 16 با ثبت گل پنالتی تیمش را پیش انداخت و حمید گلزاری پیش از سوت پایان نیمه اول با ثبت گل دوم برای گل گهر، سپیدرود را به شوک فرو برد.


در نیمه دوم سپیدرود برای باقی نگه داشتن شانس صعود خود بازی را تهاجمی آغاز کرد و در حالی که حملات همه جانبه‌ای روی دروازه گل گهر تدارک دیده بود برخلاف جریان بازی توسط سجاد اژدهر دروازه خود را باز شده دید تا نتیجه 3 بر صفر کار را برای این تیم پایان دهد.


استارت بازگشت برای شاگردان نظرمحمد از دقیقه 60 زده شد و محمد نزهتی موفق شد در این لحظه یکی از گل‌های دریافتی تیمش را پاسخ دهد و سه دقیقه بعد نیز با کسب یک پنالتی آنها را امیدوار به کسب نتیجه کند. سهیل حق شناس از سوی سرمربی تیم از روی نیمکت برای نواختن پنالتی به زمین فراخوانده شد و بار دیگر در زدن ضربات پنالتی موفق ظاهر شد و نتیجه بازی را سه بر دو کرد.


اما حملات سپیدرود که در دقایق پایانی بیشتر بر پایه احساسات بود نتوانست آنها را به گل تساوی برساند و وینکو بگوویچ با این پیروزی اکنون شانس صعود فوق العاده‌ای به لیگ برتر خواهد داشت. آنها هفته آینده به مصاف فولاد در یزد خواهند رفت و امیدوارند سپیدرود در رشت به نتیجه مناسبی برابر نساجی دست نیابد تا صعود خود به لیگ برتر را جشن بگیرند.


سپیدرود اکنون با 58 امتیاز در رده دوم جای گرفته و هفته آینده به مصاف نساجی در استادیوم عضدی رشت خواهد رفت و گل گهر با 57 امتیاز چشم انتظار لغزش شاگردان علی نظرمحمدی است.

دیدگاه‌ها