کد خبر : 1411044 | 04 اردیبهشت 1396 ساعت 21:54 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

باید برابر الوحده برای شانس صعومان بجنگیم

برانکو: شاگردانم سزاوار پیروزی بودند

سرمربی کروات سرخپوشان با تمجید از تلاش بازیکنانش برابر الهلال از عملکرد آنها ابراز رضایت کرد.

برانکو: شاگردانم سزاوار پیروزی بودند

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری بعد از دیدار برابر الهلال عربستان گفت: ابتدا باید از بازیکنانم تشکر کنم. آنها عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و بازی خوبی انجام دادند. به حریف نیز بابت عملکرد خوبش تبریک می‌گویم.


وی با اعلام رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: از عملکرد آنها در زمین کاملا رضایت دارم. اما نهایت تاسف من است که با وجود بازی خوب نتوانستیم به نتیجه پیروزی دست یابیم. ما برای پیروزی در زمین حاضر شده بودیم و البته مقابل تیمی قرار گرفتیم که برترین تیم آسیاست. 


برانکو با شایسته دانستن تیمش برای کسب سه امتیاز این بازی گفت: موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. باید بدانیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم و این فرصت‌ها را به دست آوردیم. سوای نتیجه از عملکردی که بازیکنان داشتند واقعا راضی هستم.


سرمربی سرخپوشان در پایان صحبت‌هایش گفت: تلاش کردیم بهترین بازی را ارائه دهیم. خیلی با انرژی و خوب بازی کردیم. این بازی تمام شد و حالا تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل الوحده داشته باشیم. هنوز یک بازی باقی مانده و شانس داریم تا به موفقیت برسیم. البته یک نگاه ما نیز به بازی الهلال و الریان خواهد بود.

دیدگاه‌ها