کد خبر : 1411117 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 10:07 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اصلی کشتی ایران کسب موفقیت در پاریس است

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد معتقد است تمامی رویدادهای بین المللی پیش رو در جهت کسب موفقیت در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ پاریس است.

هدف اصلی کشتی ایران کسب موفقیت در پاریس است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، منصور برزگر با بیان اینکه تیم ملی کشتی آزاد دو میدان مهم بین المللی را تا پیش از جهانی فرانسه پیش رو دارد، گفت: ملی پوشان ما باید بزودی در رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی حضور یابند که هر کدام از این مسابقات از اهمیت ویژه ای برای متولیان کشتی برخوردار است.

 

وی تصریح کرد: البته ما با توجه به اهمیت و اولویت هر کدام از این مسابقات و همچنین فاصله زمانی اندک، ترکیب های مجزایی را انتخاب کردیم که بتوانیم در هر دو میدان به نتایج قابل قبولی دست یابیم. اما در نهایت هدف اصلی ما کسب بهترین نتیجه در رقابتهای جهانی ۲۰۱۷ پاریس است که می تواند عیار واقعی مردان ما را در سال جاری نشان دهد.

 

پیشکسوت کشتی کشورمان در خصوص نفوذ روسها در سیستم قانون گذاری اتحادیه جهانی و رقابت دیرینه با ایران گفت: رسول خادم از روزی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد، تلاش فراوانی کرد تا با تعامل و دیپلماسی مطلوب به سیستم اجرایی اتحادیه جهانی راه یابد. خوشبختانه این مساله با انتخاب او به عنوان عضو هیات رئیسه اتحادیه جهانی محقق شد، اما او یک تنه نمی‌تواند به جنگ روس‌هایی برود که کاملا از حمایت دولتمردان خود هم بهره می برند.

 

برزگر به طرح سیدبندی کشتی گیران اشاره کرد و افزود: این موضوع کار ما را تا حدی سخت می کند و باید به نوعی برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم در کنار کسب امتیاز در این سیدبندی، جوانان و پشتوانه‌های خود را نیز در میادین مهم محک بزنیم.

 

وی در پایان گفت: ما چندین رویداد بین المللی تا رقابتهای جهانی پیش رو داریم که اگر بتوانیم با برنامه و دقت نظر عمل کنیم، می توانیم در سیدبندی اتحادیه جهانی هم به امتیازات لازم دست یابیم. هر چند که این موضوع حساسیت زیادی دارد و ریسک بالایی را می طلبد. ما باید تا جایی که می توانیم در کنار تمامی رویدادهای پیش رو، خود را برای المپیک ۲۰۲۰ آماده کنیم که به عنوان اصلی‌ترین هدف و برنامه بلندمدت ماست.

دیدگاه‌ها