کد خبر : 1411127 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 11:04 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو، بدشانس و کم اقبال در آسیا (عکس)

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر در کسب پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند .​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، کسب یک پیروزی از 5 مسابقه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آماری کاملا متفاوت با پرسپولیس لیگ شانزدهم بوده تا کار پرسپولیس در آسیا به اما و اگر و روز پایانی کشیده شود. قرمزپوشان در دیدار برابر الهلال به مانند دیگر دیدارهای خود برتر از حریف ظاهر شدند اما باز هم در ضربات آخر کم دقتی به خرج دادند و تنها به کسب یک تساوی رضایت دادند.


با توجه به شکست سنگین الریان برابر الوحده، شانس های سرخپوشان برای حضور در مرحله بعدی زنده باقی ماند اما این اتفاق تنها در صورتی به وقوع خواهد پیوست که بخت و اقبالشان آنها را یاری کرده و ضمن عدم نتیجه گیری تیم قطری در دیدار پایانی، آنها نیز بالاخره دیدار آسیایی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

 

ط1195292

 

سرمربی سرخ پوشان در پایان دیدار برابر الهلال از عملکرد تیمش رضایت داشت و در این باره گفت: تلاش کردیم بهترین بازی را ارائه دهیم. خیلی با انرژی و خوب بازی کردیم. این بازی تمام شد و حالا تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را مقابل الوحده داشته باشیم. هنوز یک بازی باقی مانده و شانس داریم تا به موفقیت برسیم.  او البته از بدشانسی هایی که گریبانگیر تیمش را گرفته نیز شکایت کرد و گفت: نهایت تاسف من است که با وجود بازی خوب نتوانستیم به نتیجه پیروزی دست یابیم. ما برای پیروزی در زمین حاضر شده بودیم و البته مقابل تیمی قرار گرفتیم که برترین تیم آسیاست اما شانس کافی را نداشتیم.

 

هر نتیجه‌ای غیر از برد الریان،  در روز آخر به نفع پرسپولیس است و تیم برانکو با شکست الوحده به دور بعد صعود می کند ، همه ی اینها در صورتی بوقوع خواهد پیوست که شانس در روز آخر به اردوی سرخ پوشان بازگردد.

دیدگاه‌ها