کد خبر : 1411146 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 12:00 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

طبق سنت قبلی؛ امروز یک ایرانی صعود می‌کند

تیم های استقلال تهران و خوزستان امروز در حالی به مصاف حریفان خود خواهند رفت که کسب پیروزی می تواند ضامن صعود آنها به مرحله بعد رقابت ها باشد.​​​​​​​

طبق سنت قبلی؛ امروز یک ایرانی صعود می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان منصوریان و پورموسوی امروز دو دیدار فوق العاده حساس برابر تیم های الاهلی امارات و الفتح عربستان خواهند داشت و کسب یک پیروزی صعود آنها را به مرحله بعدی مسجل خواهد کرد. 


روز گذشته نیز دو تیم ایرانی بازی های خود را در دور پنجم رقابت ها برگزار کردند که پرسپولیس نتیجه ای بهتر از تساوی صفر بر صفر عایدش نشد و ذوب آهن نیز در خانه با شکست سنگین سه بر صفر از زمین بیرون آمد. گفتنی است در مدت برگزاری این دوره از رقابت ها که چهار هفته ی آن برگزار شده است، در هر هفته همواره یکی از 4 تیم ایرانی بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و با توجه به اینکه روز گذشته هیچ بردی نصیب نمایندگان کشورمان نشد، پس می توان امیدوار بود با توجه به آمار قبلی امروز نوبت پیروزی حداقل یکی از نمایندگان کشورمان است و در صورت وقوع این اتفاق اولین صعود کننده ی ایرانی به مرحله بعد مشخص خواهد شد. 

 

گفتنی است تیم استقلال تهران امروز از ساعت 20:15 دیدار خود را آغاز خواهد کرد و آبی های خوزستان نیز 15 دقیقه زودتر به مصاف الفتح خواهند رفت.

دیدگاه‌ها