کد خبر : 1411148 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 12:05 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت از راه دور وریا و رضاییان

مدافعین راست تیم ملی که شرایط خوبی به جهت حضور در مسابقات رسمی ندارند برای حضور در ترکیب تیم ملی رقابت پنهانی را دنبال می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، وریا غفوری در هفته های گذشته به دلیل اتفاقاتی که البته خود او، افتخاری و تمامی نیمکت نشینان استقلال آن را تکذیب کردند بعد از نمایش قابل قبول در ترکیب تیم ملی به نیمکت استقلال تبعید شد. اتفاقی که می تواند در آستانه پایان لیگ و البته شروع اردوی تیم ملی برای غفوری دردسر ساز شود.


غفوری که برای حضور در ترکیب تیم ملی رقیبی به نام رامین رضاییان را پیش رو دارد، رقابت نزدیکی با این بازیکن خواهد داشت. البته رضاییان نیز مانند غفوری شرایط خوبی ندارد و بعد از مشکلات در پرسپولیس در هفته های گذشته تنها تمرینات انفرادی را پشت سر گذاشته تا از شرایط مسابقه به دور باشد. رضاییان البته تنها رقیب وریا در تیم ملی نیز نیست؛ مدافع راست سرخپوشان در هفته های نیمکت نشینی وریا به عنوان هدف استقلال در فصل نقل و انتقالات معرفی شده تا رقابت این دو تنها به پیراهن تیم ملی معطوف نشود.


رضاییان که فصل گذشته دلیل جدایی خود از پرسپولیس را مذاکره با وریا غفوری برای حضور در این تیم اعلام کرده بود، حالا رقیبی تمام عیار برای این بازیکن محسوب می شود که می تواند جایگاه او در تیم ملی و استقلال را تهدید کند.


وریا که البته این روزها حضور فعال و آماده ای در ترکیب استقلال دارد، به خوبی می داند که در هفته های آینده می تواند با فروکش کردن خشم منصوریان دوباره راهی ترکیب استقلال شود. اتفاقی که می تواند به دفاع راست استقلال کمک کند تا در دیدارهای خرداد ماه تبدیل به گزینه اول کی روش برای تیم ملی شود.

 

 

عکس امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها