کد خبر : 1411161 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 12:49 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر عجیب و غریب سرپرست ماشین سازی

علی خاکزاد سرپرست ماشین سازی بازیکنان این تیم را به بی غیرتی و خیانت به دو سرمربی این تیم محکوم کرد!

اظهار نظر عجیب و غریب سرپرست ماشین سازی 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، خاکزاد  با اشاره به اظهارات اخیر رسول خطیبی که چند تن از عوامل تیم ماشین سازی را به بی غیرتی متهم کرده بود تصریح کرد: خطیبی زحمات زیادی برای ماشین سازی کشید و تیم را به لیگ برتر رساند، او حق دارد که از سقوط تیم ناراحت باشد و من از وی به خاطر زحماتش تشکر می کنم. از ابتدای فصل برخی از بازیکنان ماشین سازی با بی غیرتی خود به رسول خطیبی و فرهاد کاظمی خیانت کردند، آنها باید مانند بازیکنان نفت آبادان، صبای قم و چند تیم دیگر با غیرت و انگیزه بازی می کردند و مانع از سقوط تیمشان به لیگ دسته یک می شدند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

خاکزاد در مورد روند ادامه همکاری فرهاد کاظمی با ماشین سازی عنوان کرد: کاظمی رزومه خوبی دارد و تیم های زیادی را در لیگ برتر حفظ کرده بود، او به صورت رفاقتی و با خواهش برخی افراد به ماشین سازی آمد و امیدواریم در فصل آینده نیز هدایت تیم ما را برعهده داشته باشد.

 

وی با انتقاد از عملکرد داوران لیگ برتر گفت: اشتباهات داوری در فصل جاری به حدی زیاد بود که باعث شد تیم ما 20 امتیاز را از دست بدهد و به لیگ یک سقوط کند، از ابتدای فصل با اشتباهات پی در پی داوران و بی دقتی در چیدمان داوری امتیازات زیادی را از دست دادیم و برخی داوران متوجه اهمیت مسابقات لیگ نبودند و با بی خیالی به ضرر تیم ما پنالتی گرفتند.

 

سرپرست تیم ماشین سازی در پایان گفت: من از ابتدای فصل تاکنون حتی یک ریال هم از باشگاه دریافت نکرده ام و اگر شرایط مهیا می شد در چند بازی خودم به میدان می رفتم و برای ماشین سازی بازی می کردم تا از سقوط تیم جلوگیری کنم!

دیدگاه‌ها