کد خبر : 1411246 | 05 اردیبهشت 1396 ساعت 19:43 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

با اشتباهات داور سریلانکایی

ضربه‌ای که ذوب آهن از داوری دیدار العین خورد

دیدار تیم های ذوب آهن و العین امارات روز گذشته در حالی در اصفهان برگزار شد که داور سریلانکایی این دیدار هرگز نتوانست قضاوت خوبی از خود به جا بگذارد، او در دو صحنه با تصمیمات خود نماینده کشورمان را متضرر کرد.

ضربه‌ای که ذوب آهن از داوری دیدار العین خورد

به گزارش "ورزش سه"، کریشانتا دیلان، داور سریلانکایی دیدار تیم های ذوب آهن و العین، شب گذشته در اصفهان نتوانست قضاوت بی نقصی به نمایش بگذارد و با تصمیمات خود نماینده کشورمان را متضرر کرد، تصمیماتی که اگر گرفته می شد می توانست به سود ذوب آهن باشد و در ادامه بازی باعث سود بردن این تیم از اشتباهات حریف شود. مهم ترین اشتباهات دیلان را دو صحنه می توان دید، صحنه هایی که اگر تصمیمات درستی در رابطه با آنها گرفته می شد می توانست به سود یاران مجتبی حسینی شود.


میانه های نیمه اول و زمانی که ذوبی ها با فشار خود تصمیم به باز کردن دروازه حریف داشتند خطایی توسط مدافع العینی در محوطه جریمه رخ داد اما داور این میدان به سادگی از آن عبور کرد، خطایی که می توانست یک پنالتی برای ذوبی ها دنبال داشته باشد.


در آخرین دقیقه نیمه اول، پس از برخورد توپ به دست احمد اسماعیل، داور سریلانکایی بالاخره تصمیم گرفت یک پنالتی به سود ذوبی ها اعلام کند اما او در حالی که باید یک کارت زرد نیز به مدافع العینی نشان می داد از این کار امتناع کرد تا به این ترتیب احمد اسماعیل که دقایقی پیش از این کارت زرد اول خود را دریافت کرده بود از بازی اخراج نشود.


این دو محبت کریشناتا دیلان مهمترین ناداوری های او علیه تیم ذوب آهن بود که در دیدار شب گذشته رخ داد که اگر اتفاق نمی افتاد ذوبی ها می توانستند به صورت عادلانه در برابر رقیب خود بازی کنند و به نتیجه ای که باید، می رسیدند.

دیدگاه‌ها